توجه: آیا می دانید مرورگر شما بسیار قدیمی است؟ برای استفاده کامل از امکانات این سایت، مرورگر خود را به روز کنید.

    جستجوی آرشیو "بازاریابی رسانه های اجتماعی"
  • آموزش ایجاد یک رویداد در فیس بوک

    اشتراک گذاری رویداد با دیگران
    ۲۲ آذر ۱۳۹۱

    فیس بوک به عنوان پر طرفدارترین شبکه اجتماعی خدمات زیادی به کاربران خود ارائه می دهد. یکی از این خدمات ایجاد رویداد (event) در فیس بوک است که کاربران را دعوت به شرکت در رویداد می کند. در این مطلب نحوه ایجاد یک رویداد در فیس بوک بررسی می گردد.

    ادامه مطلب
  • آموزش برگزاری نظرسنجی در فیس بوک

    نظرسنجی 7010 در فیس بوک
    ۱۱ آذر ۱۳۹۱

    شبکه اجتماعی فیس بوک پر مخاطب ترین شبکه اجتماعی در سراسر جهان می باشد. از این شبکه اجتماعی در فعالیت های بازاریابی نیز استفاده فراوانی می شود. یکی از خدمات فیس بوک ، امکان طرح سوال از کاربران می باشد که به نوعی با افزودن گزینه های از پیش تعیین شده به یک نظرسنجی تبدیل می شود. در این مطلب نحوه برگزاری نظرسنجی در شبکه اجتماعی فیس بوک مورد بررسی قرار می گیرد.

    ادامه مطلب
  • چگونه یک صفحه تجاری در فیس بوک ایجاد کنیم؟

    قسمت های گوناگون یک صفحه تجاری در فیس بوک
    ۲۷ آبان ۱۳۹۱

    شبکه اجتماعی فیس بوک به عنوان پر طرفدار ترین شبکه اجتماعی با بیش از ۱ میلیارد کاربر فعال ، محیطی مناسب برای انجام بازاریابی اینترنتی می باشد. اولین قدم برای انجام بازاریابی در فیس بوک ، ایجاد یک صفحه تجاری در این شبکه اجتماعی است. در این مطلب به نحوه ایجاد و معرفی اجزا یک صفحه تجاری در فیس بوک به منظور بازاریابی اینترنتی پرداخته می شود.

    ادامه مطلب
    • توسط: محمد مهدی هاتفی
    • تعداد دیدگاه: دیدگاه‌ها برای چگونه یک صفحه تجاری در فیس بوک ایجاد کنیم؟ بسته هستند
    • دسته بندی: بازاریابی رسانه های اجتماعی
  • محاسبه نرخ مشارکت کاربران در شبکه های اجتماعی

    عوامل تاثیر گذار در محاسبه نرخ مشارکت کاربران در شبکه های اجتماعی فیس بوک ، تویتر و گوگل پلاس
    ۱۷ آبان ۱۳۹۱

    در بازاریابی رسانه های اجتماعی سنجش میزان موفقیت یکی از عوامل مهم است. بعضی از وب سایت ها خدمات رایگان به منظور سنجش میزان موفقیت استفاده از شبکه های اجتماعی ارائه می دهند و وب سایت هایی مانند فیس بوک هم در صورتی که صفحه تجاری بیش از ۳۰ لایک داشته باشد سرویس Facebook Insights برای شما فعال می شود که کلیه آمار مربوط به صفحه فیس بوک را در اختیارتان قرار می دهد. در […]

    ادامه مطلب
    • توسط: محمد مهدی هاتفی
    • تعداد دیدگاه: دیدگاه‌ها برای محاسبه نرخ مشارکت کاربران در شبکه های اجتماعی بسته هستند
    • دسته بندی: بازاریابی رسانه های اجتماعی
  • چگونگی تغییر گرافیک ظاهری شبکه اجتماعی تویتر

    بارگذاری تصویر هدر در تویتر
    ۶ آبان ۱۳۹۱

    تویتر دومین شبکه اجتماعی پر کاربرد دنیا پس از فیس بوک است. تویتر این قابلیت را برای کاربران خود فراهم ساخته است تا بتوانند گرافیک ظاهری صفحه تویتر را مطابق با نوع سلیقه خود تغییر دهند. تغییر رنگ پس زمینه صفحه ، اضافه کردن پوسته ، اضافه کردن هدر به صفحه و … از انواع تغییراتی است که می توان در زمینه های ظاهری در این شبکه اجتماعی انجام داد. در این مطلب به نحوه […]

    ادامه مطلب