توجه: آیا می دانید مرورگر شما بسیار قدیمی است؟ برای استفاده کامل از امکانات این سایت، مرورگر خود را به روز کنید.

    جستجوی آرشیو "بازاریابی رسانه های اجتماعی"
  • اطلاع از تمامی مطالب به اشتراک گذاشته شده صفحات در فیس بوک

    get-notifications-thumbnail
    ۲۳ آذر ۱۳۹۲

    اگر شما هم کاربر فیس بوک باشید حتما صفحاتی را در فیس بوک لایک زده اید و به مطالب آن ها علاقه مند هستید و تمایل دارید مطالب به اشتراک گذاشته شده توسط آن ها را ببینید اما در صفحه خبرخوان یا همان News Feed خود در فیس بوک به علت اینکه مطالب زیاد است نمی توانید به همه آن ها دسترسی داشته باشید. در این مطلب راه حل این مشکل توضیح داده می شود.

    ادامه مطلب
    • توسط: محمد مهدی هاتفی
    • تعداد دیدگاه: دیدگاه‌ها برای اطلاع از تمامی مطالب به اشتراک گذاشته شده صفحات در فیس بوک بسته هستند
    • دسته بندی: بازاریابی رسانه های اجتماعی
  • ارتباط لیونل مسی ، استفاده از فیس بوک و بازاریابی اینترنتی

    les-messi-facebook-page
    ۱۸ آذر ۱۳۹۲

    روز شنبه یک اتفاق بسیار جالبی افتاد که من هم شاهد آن بودم و سعی می کنم در این مطلب در مورد آن بنویسم و آن کامنت های ایرانی ها در صفحه لیونل مسی در فیس بوک است.

    ادامه مطلب
  • مقایسه موفقیت دو مطلب در صفحه فیس بوک ۷۰۱۰

    facebook-post
    ۱۸ آبان ۱۳۹۲

    استفاده از شبکه های اجتماعی در فرایندهای بازاریابی در چند ساله اخیر گسترش زیادی داشته است. فیس بوک هم به عنوان پر کاربرد ترین شبکه اجتماعی فرصت مناسبی برای انجام فعالیت های بازاریابی فراهم کرده است. اما مطالبی که در این شبکه اجتماعی به اشتراک گذاشته می شود باید شرایط خاصی داشته باشد که در این مطلب با ذکر یک نمونه عملی مطالعه شده توضیح داده می شود.

    ادامه مطلب
    • توسط: محمد مهدی هاتفی
    • تعداد دیدگاه: دیدگاه‌ها برای مقایسه موفقیت دو مطلب در صفحه فیس بوک ۷۰۱۰ بسته هستند
    • دسته بندی: بازاریابی رسانه های اجتماعی
  • تایید صفحات در فیس بوک

    tick
    ۱۳ مهر ۱۳۹۲

    فیس بوک شبکه اجتماعی است که کاربران زیادی دارد و هر وب سایتی که دارای بازدید کنندگان و کاربران زیادی باشد ممکن است سو استفاده هایی در آن صورت گیرد. فیس بوک هم از این قاعده مستثنا نیست. در این مطلب اطلاعات بیشتری در خصوص تایید صفحات در فیس بوک در اختیار شما قرار می گیرد.

    ادامه مطلب
  • حذف یا غیر فعال کردن یک صفحه تجاری در فیس بوک

    fb-unpublish
    ۲۳ شهریور ۱۳۹۲

    در مطالب قبلی در وبلاگ ، مراحل ایجاد یک صفحه تجاری در فیس بوک آموزش داده شد ولی ممکن است بنا بر هر دلیلی تمایل داشته باشید صفحه ای که ایجاد کرده اید را برای مدت زمانی غیر فعال کنید و یا آن را به کل حذف کنید. در این مطلب روش غیر فعال کردن و یا حذف یک صفحه تجاری در فیس بوک به شما آموزش داده می شود.

    ادامه مطلب
    • توسط: محمد مهدی هاتفی
    • تعداد دیدگاه: دیدگاه‌ها برای حذف یا غیر فعال کردن یک صفحه تجاری در فیس بوک بسته هستند
    • دسته بندی: بازاریابی رسانه های اجتماعی
  • مشاهده آمار مطالب ارسال شده در فیس بوک

    fb-insights-thumbnail
    ۲۰ شهریور ۱۳۹۲

    کسب و کارهای زیادی از فیس بوک برای مقاصد بازاریابی استفاده می کنند و یا تصمیم دارند این کار را انجام دهند. اما مورد مهم در این خصوص نحوه گزارش گیری است. منظور از گزارش گیری این است که متوجه شویم کدامیک از مطالب به اشتراک گذاشته شده توسط ما در فیس بوک بیشتر دیده می شوند و کاربران مشارکت بیشتری در مورد آن ها خواهند داشت. در این مطلب به آموزش نحوه گزارش گیری […]

    ادامه مطلب
    • توسط: محمد مهدی هاتفی
    • تعداد دیدگاه: دیدگاه‌ها برای مشاهده آمار مطالب ارسال شده در فیس بوک بسته هستند
    • دسته بندی: بازاریابی رسانه های اجتماعی
  • برچسب گذاری مطالب در فیس بوک

    facebook-hashtag
    ۲۶ مرداد ۱۳۹۲

    برچسب گذاری کلا به معنی قرار دادن یک سری مطالب در مورد یک موضوع خاص است. از تکنیک برچسب گذاری در وبلاگ ها به وفور استفاده می شود اما در شبکه های اجتماعی نیز می شود از این تکنیک برای دسته بندی مطالب استفاده کرد. در این مطلب نحوه برچسب گذاری مطالب در شبکه اجتماعی فیس بوک آموزش داده می شود.

    ادامه مطلب
  • EdgeRank درفیس بوک چیست؟

    Edgerank
    ۱ تیر ۱۳۹۲

    فیس بوک برترین شبکه اجتماعی حال حاضر دنیا است که کاربران زیادی دارد و شرکت های زیادی نیز در حال استفاده از این شبکه اجتماعی در فعالیت های بازاریابی خود هستند. در این مطلب با مفهوم EdgeRank در فیس بوک بیشتر آشنا می شوید.

    ادامه مطلب
  • فیس بوک در دنیا ، کلوب در ایران

    لوگوی شبکه اجتماعی کلوب
    ۲۴ فروردین ۱۳۹۲

    شبکه های اجتماعی گوناگون در کشورهای مختلف دارای مخاطبان خاص خود هستند. در این میان استفاده از شبکه های اجتماعی مانند فیس بوک در دنیا متداول است ولی بعضی شبکه های اجتماعی ، بومی هستند و مخصوص افراد یک کشور خاص طراحی و توسعه یافته اند. در این مطلب شبکه های اجتماعی بومی برتر در سراسر جهان معرفی می شوند.

    ادامه مطلب
  • ۱۰ کاری که نباید در فیس بوک انجام داد

    stop-sign
    ۲۸ بهمن ۱۳۹۱

    فیس بوک شبکه اجتماعی است که به منظور ارتباط کاربران با یکدیگر ایجاد شده است و با استقبال کاربران زیادی در سراسر جهان نیز مواجه شده است. بازاریابان نیز به علت وجود مخاطبان زیاد ، از این شبکه اجتماعی در فعالیت های بازاریابی استفاده می کنند. در این مطلب به بررسی کارهایی که نباید در فعالیت های بازاریابی در فیس بوک انجام داد پرداخته می شود.

    ادامه مطلب