توجه: آیا می دانید مرورگر شما بسیار قدیمی است؟ برای استفاده کامل از امکانات این سایت، مرورگر خود را به روز کنید.

    جستجوی آرشیو "سئو"
  • استفاده از خصوصیت nofollow در سئو

    no-follow
    ۱۶ آذر ۱۳۹۲

    سئو علمی است که به سرعت در حال تغییر است. در گذشته تمامی متخصصان سئو سعی می کردند تا با تبلیغ لینک وب سایت خود در سایت های دیگر بر اساس کلید واژه های مختلف به رتبه های بالای گوگل دست یابند اما با تغییر قوانین سئو خصوصا در این سال های اخیر استفاده از این روش ها نه تنها نتیجه مثبت ندارد بلکه باعث نتایج منفی هم می شود. در این مطلب با یکی […]

    ادامه مطلب
    • توسط: محمد مهدی هاتفی
    • تعداد دیدگاه: دیدگاه‌ها برای استفاده از خصوصیت nofollow در سئو بسته هستند
    • دسته بندی: سئو
  • تغییرات در سیاست گوگل برای نمایش کلید واژه ها

    keyword
    ۱۳ آبان ۱۳۹۲

    سئو علمی است که در آن رقابت بر سر قرار گرفتن بر اساس کلید واژه های مختلف در رتبه های بالایی موتورهای جستجو بسیار داغ است. متخصصین سئو از ابزارهای گوگل برای رسیدن به اهداف خود استفاده می کنند اما چند وقتی است که محدودیت هایی از سمت گوگل برای استفاده از این ابزارها اعمال شده است که در این مطلب به آن ها پرداخته می شود.

    ادامه مطلب
    • توسط: محمد مهدی هاتفی
    • تعداد دیدگاه: ۲ دیدگاه
    • دسته بندی: سئو
  • اهمیت استفاده از دکمه های اشتراک گذاری در وب سایت ها

    share-button
    ۵ مرداد ۱۳۹۲

    امروزه انجام سئو صرفا توجه به موتورهای جستجو و تغییر یک سری المان های داخل وب سایت و یا لینک بیلدینگ در وب سایت های دیگر نیست بلکه یکی از مهمترین عواملی که باعث می شود تا صفحات وب سایت ها در موتورهای جستجو ارتقا رتبه بالایی داشته باشند تعداد اشتراک گذاری های مطالب در شبکه های اجتماعی است. در این مطلب به اهمیت استفاده از لینک های اشتراک گذاری مطالب در شبکه های اجتماعی […]

    ادامه مطلب
    • توسط: محمد مهدی هاتفی
    • تعداد دیدگاه: دیدگاه‌ها برای اهمیت استفاده از دکمه های اشتراک گذاری در وب سایت ها بسته هستند
    • دسته بندی: سئو
  • نحوه رتبه بندی وب سایت ها در نتایج گوگل

    چرخه افزایش بازدید کنندگان وب سایت در موتورهای جستجو
    ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۲

    موتورهای جستجو برای رتبه بندی وب سایت ها از الگوریتم های مختص خود استفاده می کنند که این الگوریتم ها محرمانه محسوب می شوند و تنها بخشی از آن ها برای ایجاد رقابت میان وب سایت ها اطلاع رسانی می گردد. در این مطلب به نکاتی در خصوص رتبه بندی نتایج در موتور جستجوگر گوگل پرداخته می شود که دانستن آن برای دارندگان وب سایت ها ضروری است.

    ادامه مطلب
    • توسط: محمد مهدی هاتفی
    • تعداد دیدگاه: دیدگاه‌ها برای نحوه رتبه بندی وب سایت ها در نتایج گوگل بسته هستند
    • دسته بندی: سئو
  • پنهان سازی صفحات برای حضور در نتایج موتورهای جستجو

    robots
    ۷ اردیبهشت ۱۳۹۲

    سئو یا بهینه سازی موتورهای جستجو در وهله اول سعی در معرفی و در مرحله بعد ارتقا رتبه صفحات وب سایت ها در موتورهای جستجو دارد اما سوالی که اینجا مطرح می شود این است که به چه دلیل باید مانع از ظاهر شدن بعضی صفحات در نتایج موتورهای جستجو شد و این کار را چگونه می توان انجام داد؟ در این مطلب به ذکر دلیل و روش های پنهان سازی صفحات وب سایت ها […]

    ادامه مطلب
    • توسط: محمد مهدی هاتفی
    • تعداد دیدگاه: ۲ دیدگاه
    • دسته بندی: سئو
  • چگونه تصویر خود را در نتایج گوگل ظاهر کنیم؟

    پیاده سازی مشخص نمودن نویسنده مطالب در گوگل در وبلاگ های برتر مرتبط با تکنولوژی
    ۵ اسفند ۱۳۹۱

    مدتی است که گوگل برای معرفی نویسنده مطالب در اینترنت امکانی فراهم کرده است تا نویسندگان مطالب ، بتوانند نام و تصویر خود را در نتایج گوگل به عنوان نویسنده مطلب ظاهر کنند و با این کار نرخ کلیک بر روی نتایج را در گوگل افزایش دهند. در این مطلب به آموزش نحوه ظاهر سازی تصویر اشخاص در نتایج گوگل پرداخته می شود.

    ادامه مطلب
    • توسط: محمد مهدی هاتفی
    • تعداد دیدگاه: ۳ دیدگاه
    • دسته بندی: سئو
  • بهبود سئو با استفاده از کلمات کلیدی بلند

    نتایج حاصل از جستجوی یک کلمه کلیدی بلند در گوگل
    ۹ دی ۱۳۹۱

    سئو (SEO) به معنی بهینه سازی موتورهای جستجو است و عبارت است از تغییر یک سری عوامل داخلی و خارجی مربوط به وب سایت به طوری که باعث ارتقا رتبه آن در موتورهای جستجو شود. در این مطلب به تاثیر استفاده از کلمات کلیدی بلند در بهبود وضعیت سئو یک وب سایت پرداخته می شود.

    ادامه مطلب
    • توسط: محمد مهدی هاتفی
    • تعداد دیدگاه: دیدگاه‌ها برای بهبود سئو با استفاده از کلمات کلیدی بلند بسته هستند
    • دسته بندی: سئو
  • جستجوی کلمات کلیدی در سئو

    هرم مراحل انجام سئو
    ۲۰ آبان ۱۳۹۱

    جستجوی کلمات کلیدی (Keyword Research) یکی از عوامل مهم در انجام سئو می باشد. در این مطلب به معرفی ابزارهای گوگل که می توان از آن ها در فرایند جستجوی کلمات کلیدی استفاده کرد پرداخته می شود.

    ادامه مطلب
    • توسط: محمد مهدی هاتفی
    • تعداد دیدگاه: دیدگاه‌ها برای جستجوی کلمات کلیدی در سئو بسته هستند
    • دسته بندی: سئو
  • چگونه صفحات وب را از نظر سئو بهینه کنیم ؟

    عوامل داخلی در انجام سئو
    ۲۹ مهر ۱۳۹۱

    در انجام سئو (بهینه سازی موتورهای جستجو) عوامل داخلی و خارجی متعددی حائز اهمیت هستند. عوامل داخلی به دلیل اینکه اختیار آن ها در دست مدیران وب سایت ها و توسعه دهندگان است در فرایند ساخت و نگهداری وب سایت باید مورد توجه قرار گیرند. در این مطلب به بررسی عوامل داخلی حائز اهمیت در انجام سئو پرداخته می شود.

    ادامه مطلب
    • توسط: محمد مهدی هاتفی
    • تعداد دیدگاه: دیدگاه‌ها برای چگونه صفحات وب را از نظر سئو بهینه کنیم ؟ بسته هستند
    • دسته بندی: سئو
  • متا تگ توضیحات در سئو

    نمایش تگ توضیحات در هنگام جستجو
    ۱۵ مهر ۱۳۹۱

    در انجام سئو (بهینه سازی موتورهای جستجو) رعایت چندین فاکتور در صفحه از اهمیت زیادی برخوردار است. یکی از این فاکتورها ، متا تگ توضیحات است که در صورت تعیین توضیحات مرتبط و مفید ، نرخ کلیک بر روی نتایج در موتورهای جستجو افزایش می یابد. در این مطلب به بررسی جزئیات مربوط به این متا تگ در انجام سئو پرداخته می شود. هر صفحه در وب سایت می تواند یک متا تگ توضیحات منحصر […]

    ادامه مطلب
    • توسط: محمد مهدی هاتفی
    • تعداد دیدگاه: دیدگاه‌ها برای متا تگ توضیحات در سئو بسته هستند
    • دسته بندی: سئو