توجه: آیا می دانید مرورگر شما بسیار قدیمی است؟ برای استفاده کامل از امکانات این سایت، مرورگر خود را به روز کنید.

    جستجوی آرشیو "بازاریابی موتورهای جستجو"
  • انواع تطبیق کلید واژه ها در بازاریابی موتورهای جستجو

    ۲۵ شهریور ۱۳۹۱

    در انجام بازاریابی موتورهای جستجو و تبلیغات و پرداخت بر اساس تعداد کلیک در آن ، فرایند انتخاب نوع کلید واژه ها برای کمپین های تبلیغاتی بسیار حائز اهمیت است. در این مطلب به تعریف انواع کلید واژه ها در این نوع از بازاریابی پرداخته می شود.

    ادامه مطلب
    • توسط: محمد مهدی هاتفی
    • تعداد دیدگاه: دیدگاه‌ها برای انواع تطبیق کلید واژه ها در بازاریابی موتورهای جستجو بسته هستند
    • دسته بندی: بازاریابی موتورهای جستجو