توجه: آیا می دانید مرورگر شما بسیار قدیمی است؟ برای استفاده کامل از امکانات این سایت، مرورگر خود را به روز کنید.

    جستجوی آرشیو "بازاریابی ایمیلی"
  • Transactional Email چیست؟

    email-stamp
    ۷ دی ۱۳۹۲

    Transactional Email که معنی لغوی آن ایمیل های تبادلی است یکی از کارهایی است که در بازاریابی ایمیلی انجام می شود و در این مطلب با این موضوع در انجام بازاریابی اینترنتی بیشتر آشنا می شوید.

    ادامه مطلب
    • توسط: محمد مهدی هاتفی
    • تعداد دیدگاه: دیدگاه‌ها برای Transactional Email چیست؟ بسته هستند
    • دسته بندی: بازاریابی ایمیلی
  • از no-reply به عنوان آدرس ارسال کننده ایمیل استفاده نکنید

    noreply
    ۲۹ تیر ۱۳۹۲

    در بازاریابی ایمیلی باید به نکاتی توجه کرد که یکی از این نکات ، آدرس ارسال کننده ایمیل است. در این مطلب به بررسی نقاط ضعف استفاده از ایمیل های no-reply به عنوان آدرس های ارسال کننده ایمیل پرداخته می شود.

    ادامه مطلب
  • استفاده از فیدبرنر گوگل در بازاریابی ایمیلی

    feedburner-logo
    ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۲

    مدتی است که شرکت گوگل خدمت جدیدی را به کاربران خود ارائه می دهد که در بازاریابی ایمیلی برای دارندگان وب سایت ها و وبلاگ ها بسیار مفید است. این خدمت از گوگل این امکان را به وبمستر ها می دهد تا ایمیل های کاربرانی که تمایل به عضویت در خبرنامه دارند را جمع آوری کند و با هر به روز رسانی به صورت اتوماتیک به کاربران ، ایمیل ارسال می کند. در این مطلب […]

    ادامه مطلب
    • توسط: محمد مهدی هاتفی
    • تعداد دیدگاه: دیدگاه‌ها برای استفاده از فیدبرنر گوگل در بازاریابی ایمیلی بسته هستند
    • دسته بندی: بازاریابی ایمیلی
  • مزایای ارسال فاکتور از طریق ایمیل به خریداران

    invoice-icon
    ۲۵ دی ۱۳۹۱

    فروش چه از طریق اینترنت انجام شود و چه از طریق حضور فیزیکی خریدار در فروشگاه ها صورت گیرد در صورت تکمیل فرایند فروش ، به خریدار فاکتور تحویل می گردد. در این مطلب به بررسی مزایای ارسال فاکتور از طریق ایمیل به خریداران پرداخته می شود.

    ادامه مطلب
    • توسط: محمد مهدی هاتفی
    • تعداد دیدگاه: دیدگاه‌ها برای مزایای ارسال فاکتور از طریق ایمیل به خریداران بسته هستند
    • دسته بندی: بازاریابی ایمیلی