توجه: آیا می دانید مرورگر شما بسیار قدیمی است؟ برای استفاده کامل از امکانات این سایت، مرورگر خود را به روز کنید.

    جستجوی آرشیو "بازاریابی محتوا"
  • بازاریابی محتوا را به درستی اجرا کنید

    content-marketing
    ۱۷ اسفند ۱۳۹۲

    یک روش انجام بازاریابی در اینترنت ، بازاریابی محتوا است که در آن اطلاعات مفید و با هدف اطلاع رسانی و به صورت رایگان به کاربران ارائه می شود. در این مطلب به تجربه ای در انجام این نوع بازاریابی پرداخته می شود.

    ادامه مطلب
  • پروژه بازاریابی اینترنتی سایت ۷۰۱۰

    7010-marketing-project
    ۱۱ آبان ۱۳۹۲

    بیش از ۱ سال است که سایت ۷۰۱۰ ، به بازاریابی اینترنتی برای معرفی خود روی آورده است و استفاده از انواع مختلف بازاریابی اینترنتی را در دستور کار قرار داده است. در این مطلب نتایج استفاده از وبلاگ نویسی در معرفی سایت ۷۰۱۰ به عنوان یک نمونه مطالعه شده بیان می شود.

    ادامه مطلب
    • توسط: محمد مهدی هاتفی
    • تعداد دیدگاه: دیدگاه‌ها برای پروژه بازاریابی اینترنتی سایت ۷۰۱۰ بسته هستند
    • دسته بندی: بازاریابی محتوا
  • تجربیات ۷۰۱۰ در راه اندازی وبلاگ

    7010-blog-logo
    ۸ تیر ۱۳۹۲

    امروزه در کشورهای توسعه یافته راه اندازی وبلاگ و وبلاگ نویسی در خصوص کسب و کار به امری متداول تبدیل شده است. در کشور ما نیز این امر کم کم در حال رایج شدن است. اما اولین نکته در وبلاگ نویسی ایجاد وبلاگی مناسب با اهداف از پیش تعیین شده است. در این مطلب به بررسی تجربیات وبلاگ ۷۰۱۰ در راه اندازی وبلاگ خود پرداخته می شود.

    ادامه مطلب
  • وردپرس چیست؟

    تعداد بازدید از صفحات سایت وردپرس انگلیسی به صورت هفتگی
    ۳۰ دی ۱۳۹۱

    وردپرس یک پلتفرم رایگان و متن باز و سیستم مدیریت محتوایی است که به زبان PHP نوشته شده است و از بانک اطلاعات MySQL استفاده می کند. در این مطلب به معرفی سیستم مدیریت محتوای وردپرس و میزان محبوبیت آن در میان پلتفرم های وبلاگ ها پرداخته می شود.

    ادامه مطلب
    • توسط: محمد مهدی هاتفی
    • تعداد دیدگاه: دیدگاه‌ها برای وردپرس چیست؟ بسته هستند
    • دسته بندی: بازاریابی محتوا
  • چرا هیچ کس وبلاگ من را نمی خواند؟

    تصویر استادیوم خالی که به معنی وبلاگ بدون خواننده است.
    ۱۷ دی ۱۳۹۱

    وبلاگ نویسی خصوصا وبلاگ نویسی در خصوص کسب و کار پدیده ای است که به سرعت در حال رشد است. برای رسیدن به نتایج دلخواه در وبلاگ نویسی باید استمرار در ارسال مطالب داشت و در وبلاگ نویسی ناامید نشد. در این مطلب به دلایل خوانده نشدن مطالب وبلاگ توسط کاربران پرداخته می شود.

    ادامه مطلب
    • توسط: محمد مهدی هاتفی
    • تعداد دیدگاه: دیدگاه‌ها برای چرا هیچ کس وبلاگ من را نمی خواند؟ بسته هستند
    • دسته بندی: بازاریابی محتوا
  • زمان موفقیت در وبلاگ نویسی چه موقع است؟

    تاثیر تعداد کل مطالب ارسال شده در وبلاگ بر ترافیک وبلاگ
    ۲۵ آذر ۱۳۹۱

    یکی از روش های انجام بازاریابی محتوا ، وبلاگ نویسی در خصوص کسب و کار است. در انجام وبلاگ نویسی یکی از سوالات و چالش هایی که وبلاگ نویسان و صاحبان کسب و کار با آن مواجه هستند زمان رسیدن به نتیجه و اهداف از پیش تعیین شده است. در این مطلب به بررسی زمان حصول موفقیت در وبلاگ نویسی با ارائه چندین نمودار پرداخته می شود.

    ادامه مطلب
  • تعیین استراتژی در وبلاگ نویسی

    تعیین استراتژی در وبلاگ نویسی
    ۸ مهر ۱۳۹۱

    امروزه ایجاد وب سایت به تنهایی جوابگوی نیازهای کاربران اینترنتی نمی باشد. وبلاگ ها به علت به روز رسانی مستمر و امکان ایجاد مطالب متنوع مربوط به کسب وکار ، امکان اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی و یافته شدن در نتایج موتورهای جستجو از اهمیت زیادی برخوردارند. اما پیش از ایجاد یک وبلاگ باید استراتژی تدوین نمود تا کارایی وبلاگ به بالاترین حد ممکن برسد. در این مطلب به بررسی عوامل اساسی و مهم […]

    ادامه مطلب
    • توسط: محمد مهدی هاتفی
    • تعداد دیدگاه: دیدگاه‌ها برای تعیین استراتژی در وبلاگ نویسی بسته هستند
    • دسته بندی: بازاریابی محتوا
  • اینفوگرافیک چیست و دلایل استفاده از آن چه می باشد؟

    استفاده از اینفوگرافیک در استراتژی بازاریابی
    ۱۱ شهریور ۱۳۹۱

    اینفوگرافیک ‌ها یا گرافیک‌های اطلاع رسان نمایشگران تصویری اطلاعات و داده‌ها هستند.این نگاره‌ها در جاهایی که نیاز به توضیح ساده و یا سریع داده‌ها است ، استفاده می‌شوند.  در این مطلب به تعریف اینفوگرافیک و دلایل استفاده از آن در استراتژی بازاریابی اینترنتی پرداخته می شود.

    ادامه مطلب