توجه: آیا می دانید مرورگر شما بسیار قدیمی است؟ برای استفاده کامل از امکانات این سایت، مرورگر خود را به روز کنید.

آینده گوگل پلاس روشن تر از فیس بوک در تعداد اشتراک گذاری مطالب

۲۶ تیر ۱۳۹۲

یکی از مواردی که نشان دهنده محبوبیت یک شبکه اجتماعی است تعداد اشتراک گذاری مطالب در وب سایت شبکه اجتماعی است. در بررسی که صورت گفته است دو شبکه اجتماعی فیس بوک و گوگل پلاس با یکدیگر مقایسه شده اند که در این مطلب به توضیح آن پرداخته می شود.

گوگل که برترین موتور جستجوی حال حاضر دنیا است چند سالی است که شبکه اجتماعی به نام گوگل پلاس را راه اندازی کرده است. گوگل پلاس شبکه اجتماعی است که آینده بسیار روشنی دارد چون سعی در ترکیب نتایج جستجو و مطالب ارائه شده در این شبکه اجتماعی را دارد. به عنوان مثال شما پس از عضویت در این شبکه اجتماعی و ورود به ناحیه کاربری خود در گوگل در صورتی که به جستجو در گوگل بپردازید نتایج متفاوتی را در مقایسه با زمانی که به ناحیه کاربری خود وارد نشده اید خواهید دید. در صورتی که در گوگل پلاس نوع خاصی از مطلب را دوست داشته باشید و یا آن را به اشتراک بگذارید و در گوگل جستجویی انجام دهید ممکن است لینک های وب سایتی که به اشتراک گذاشته اید را در خصوصی که ارتباط با کلید واژه ورودی شما داشته باشند در صدر نتایج ببینید.

تعداد اشتراک گذاری هایی که در فیس بوک انجام می شود هم اکنون به مراتب بیشتر از گوگل پلاس است اما این روند در آینده بسیار متفاوت خواهد بود.

مشاهده تصویر در اندازه واقعی

پیش بینی اشتراک گذاری مطالب در فیس بوک و گوگل پلاس

نکات آموزشی

اعداد و ارقام مشاهده شده در نمودار فوق حاکی از تعداد اشتراک گذاری بسیار بالای مطالب در شبکه های اجتماعی است بنابراین توصیه می شود که در شبکه های اجتماعی حضور فعالی در خصوص کسب و کار خود داشته باشید و این امکان را برای بازدید کنندگان از وب سایت فراهم کنید تا مطالب وب سایت شما را در شبکه های اجتماعی به اشتراک گذاشته بگذارند.

منبع : وبلاگ تبلیغات و بازاریابی اینترنتی ۷۰۱۰

برگرفته از : مارکتینگ چارتز

  • تعداد مشاهده مطلب: 3,188

 

پست های مرتبط

از این مقاله لذت بردید؟ به اشتراکش بگذارید!

برچسب ها

۱ دیدگاه