توجه: آیا می دانید مرورگر شما بسیار قدیمی است؟ برای استفاده کامل از امکانات این سایت، مرورگر خود را به روز کنید.

موتورهای جستجو بهترین منبع افزایش بازدید برای سایت های تجارت الکترونیک

۱۴ بهمن ۱۳۹۲

هدف از ایجاد هر وب سایت افزایش تعداد بازدید کنندگان و نتیجه نهایی آن اطلاع رسانی و یا درآمد زایی به صورت مستقیم و غیر مستقیم است. سایت های تجارت الکترونیک نیز سایت هایی هستند که محصولات و خدماتی را به صورت آنلاین می فروشند. بنابراین شاید جالب به نظر برسد که بدانید بهترین منبع برای افزایش تعداد بازدید کنندگان موتورهای جستجو هستند. در این مطلب در این مورد بیشتر نوشته می شود.

بر اساس بررسی که صورت گرفته است مشخص شده در سال ۲۰۱۳ مهمترین منبع برای افزایش ترافیک وب سایت های تجارت الکترونیک ، موتورهای جستجو هستند و دریافت ایمیل و استفاده از شبکه های اجتماعی در رتبه های بعدی قرار دارند.

مشاهده تصویر در اندازه واقعی

سهم منابع مختلف در بازدید ها از وب سایت های تجارت الکترونیک

تحلیل از نمودار فوق چیست؟

تحلیلی که می توان از نمودار فوق داشته باشیم این است که از سه ماهه سوم سال ۲۰۱۲ تا سه ماهه سوم سال ۲۰۱۳ در زمینه ترافیک ایجاد شده از ارسال ایمیل ها و رسانه های اجتماعی کاهش دیده شده است. دلیلی که در مورد کاهش ترافیک ارجاعی از طریق ارسال ایمیل می توان آن را ذکر است این است که تعداد ایمیل های ارسالی به کاربران زیاد است و همچنین در مورد رسانه های اجتماعی هم تعداد پست های ارسالی گاها آنقدر زیاد است که کاربران خسته می شوند و از دنباله روی برندها در شبکه های اجتماعی منصرف می شوند.

بنابراین باید سعی کرد در انجام بازاریابی ایمیلی و رسانه های اجتماعی تعداد پست ها و یا ایمیل های ارسالی آن قدر زیاد نباشد که باعث شود کاربران لغو عضویت کنند و یا از دنباله روی صفحات شبکه های اجتماعی منصرف شوند.

منبع : وبلاگ ۷۰۱۰

برگرفته از : مارکتینگ چارتز

  • تعداد مشاهده مطلب: 5,222

 

پست های مرتبط

از این مقاله لذت بردید؟ به اشتراکش بگذارید!

برچسب ها

۱ دیدگاه