توجه: آیا می دانید مرورگر شما بسیار قدیمی است؟ برای استفاده کامل از امکانات این سایت، مرورگر خود را به روز کنید.

سهم بازاریابی ایمیلی در فروش محصولات

۱۳ خرداد ۱۳۹۲

بازاریابی ایمیلی یکی از روش های بازاریابی اینترنتی است که در سراسر جهان کاربرد ویژه ای دارد. اما باید دید که در چند درصد محصولات فروش رفته از این قابلیت استفاده شده است. بر اساس نظرسنجی که از شرکت های انگلیسی صورت گرفته اعداد و آماری در این خصوص به دست آمده است. در این مطلب به میزان سهم فروش محصولات توسط بازاریابی ایمیلی پرداخته می شود.

در این نظرسنجی ۱۳۰۰ کسب و کار شرکت کرده اند که آمار به دست آمده نشان می دهد که حدود ۴۵% شرکت ها بین ۰ تا ۱۰% محصولات خود را از طریق بازاریابی ایمیلی به فروش می رسانند.

سهم فروش محصولات از طریق بازاریابی ایمیلی

صرف هزینه سالانه در بازاریابی ایمیلی

همچنین در این نظرسنجی میزان صرف هزینه کسب و کارها در بازاریابی ایمیلی نیز پرسیده شده است. بر اساس یافته های به دست آمده کمتر از دو سوم (۶۲%) شرکت ها بیش از ۵۰۰۰ پوند در سال بر روی این نوع از بازاریابی هزینه صرف می کنند که عینا مانند سال ۲۰۱۲ است ولی نسبت به سال ۲۰۱۰ با ۷۰% و نسبت به سال ۲۰۱۱ با ۷۵% کاهش چشمگیری دارد.

میزان هزینه صرف شده در بازاریابی ایمیلی

نکات بازاریابی

نکته مهمی که از این نظرسنجی می توان نتیجه گرفت این است که علیرغم نقش فروش محصولات از طریق بازاریابی ایمیلی ، صرف هزینه بالای ۵۰۰۰ پوند بر روی این نوع از بازاریابی کاهش یافته است. از نمودار اول و دوم می توان به این نتیجه رسید که علیرغم افزایش سهم فروش ۱۱تا ۲۰ ، ۲۱ تا ۳۰ و ۳۱ تا ۴۰ درصد محصولات از طریق بازاریابی ایمیلی ، صرف هزینه در سال بیش از  ۵۰۰۰ پوند بر روی بازاریابی ایمیلی نسبت به سال ۲۰۱۲ ثابت مانده است و این نشان از کسب مهارت بیشتر در انجام این نوع از بازاریابی است.

منبع : وبلاگ تبلیغات و بازاریابی اینترنتی ۷۰۱۰

برگرفته از : econsultancy.com

  • تعداد مشاهده مطلب: 2,941

 

پست های مرتبط

از این مقاله لذت بردید؟ به اشتراکش بگذارید!

برچسب ها

دیدگاه ها بسته شده اند.