توجه: آیا می دانید مرورگر شما بسیار قدیمی است؟ برای استفاده کامل از امکانات این سایت، مرورگر خود را به روز کنید.

    جستجوی آرشیو "تحقیقات بازاریابی اینترنتی"
  • آمار استفاده از اینترنت در سال ۲۰۱۲

    سهم بازار مرورگرهای اینترنتی کامپیوترها در سراسر جهان
    ۱۶ اسفند ۱۳۹۱

    پس از پایان سال ۲۰۱۲ و شروع سال ۲۰۱۳ آمار و اعدادی در خصوص استفاده از فناوری ها منتشر می شود که استفاده از اینترنت نیز یکی از این موارد است . در این مطلب به آمار و اعداد استفاده از اینترنت در سال ۲۰۱۲ پرداخته می شود. ایمیل ۲٫۲ میلیارد – تعداد کاربران ایمیل در سراسر جهان. ۱۴۴ میلیارد – تعداد کل ایمیل های ارسالی روزانه در سراسر جهان. ۴۲۵ میلیون – تعداد کاربران […]

    ادامه مطلب
  • ارتباط تعداد توئیت ها و دنباله روها در تویتر

    میانگین تعداد توئیت ها بر اساس تعداد دنباله رو ها
    ۱۴ اسفند ۱۳۹۱

    شبکه اجتماعی تویتر ، شبکه اجتماعی است که بعد از فیس بوک محبوب ترین شبکه اجتماعی در میان کاربران شبکه های اجتماعی است. در فیس بوک کسب و کارهای مختلف سعی دارند تا تعداد لایک های صفحه خود را افزایش دهند ولی در تویتر تعداد دنباله رو (follower) ها مهم هستند. در این مطلب به ارتباط میان تعداد توئیت ها و تعداد دنباله رو ها در شبکه اجتماعی تویتر پرداخته می شود.

    ادامه مطلب
    • توسط: محمد مهدی هاتفی
    • تعداد دیدگاه: دیدگاه‌ها برای ارتباط تعداد توئیت ها و دنباله روها در تویتر بسته هستند
    • دسته بندی: تحقیقات بازاریابی اینترنتی
  • جستجو در گوگل ، امن تر از بینگ

    میزان نتایج آلوده به بد افزار در موتورهای جستجو
    ۹ اسفند ۱۳۹۱

    امروزه با وجود میلیون ها وب سایت و محتوای بیشمار ، استفاده از موتورهای جستجو برای یافتن اطلاعات مورد نیاز ضروری است. در این راستا رقابتی میان موتورهای جستجو برای ارائه خدمات بهتر و وب سایت های مطمئن تر نیز وجود دارد. در این مطلب به مقایسه امنیت دو موتور جستجوی گوگل و بینگ پرداخته می شود.

    ادامه مطلب
  • تبلیغات اینترنتی ، رقیب اصلی تبلیغات تلویزیونی

    رشد صرف هزینه در تبلیغات جهانی
    ۷ اسفند ۱۳۹۱

    تبلیغات در اینترنت یک روش تبلیغاتی است که نسبت به دیگر روش های تبلیغاتی هزینه کمتری دارد و با افزایش تعداد کاربران اینترنت ، این رسانه به مرور زمان جایگزین رسانه های تبلیغاتی دیگر می شود. در این مطلب به بررسی سهم رسانه های مختلف در صرف هزینه تبلیغات جهانی بین سال های ۲۰۱۰ تا ۲۰۱۴ پرداخته می شود.

    ادامه مطلب
    • توسط: محمد مهدی هاتفی
    • تعداد دیدگاه: دیدگاه‌ها برای تبلیغات اینترنتی ، رقیب اصلی تبلیغات تلویزیونی بسته هستند
    • دسته بندی: تحقیقات بازاریابی اینترنتی
  • تاثیر بهینه سازی سایت برای موبایل بر رضایت کاربران اینترنتی

    نگرش ها در مورد وب سایت های بهینه شده برای موبایل
    ۳ اسفند ۱۳۹۱

    استفاده از دستگاه های همراه خصوصا تلفن های هوشمند برای مرور صفحات وب به امری رایج تبدیل شده است. بعضی از وب سایت ها این امکان را فراهم کرده اند تا کاربران بتوانند محتوای موجود در آن ها را از طریق ایجاد نسخه موبایل بدون هیچ مشکلی بخوانند اما هنوز وب سایت هایی هستند که نسخه موبایل برای وب سایت خود ایجاد نکرده اند و رضایت کاربران پس از بازدید از این وب سایت ها […]

    ادامه مطلب
    • توسط: محمد مهدی هاتفی
    • تعداد دیدگاه: دیدگاه‌ها برای تاثیر بهینه سازی سایت برای موبایل بر رضایت کاربران اینترنتی بسته هستند
    • دسته بندی: تحقیقات بازاریابی اینترنتی
  • چرا کاربران از طرفداری برندها در شبکه های اجتماعی انصراف می دهند؟

    انصراف از طرفداری برندها در شبکه های اجتماعی
    ۳۰ بهمن ۱۳۹۱

    امروزه استفاده برندها از شبکه های اجتماعی به امری رایج تبدیل شده است. شبکه های اجتماعی فرصت خوبی برای برندها برای یافتن مشتریان جدید ، ارتباط با مشتریان و حفظ آن ها هستند. در این مطلب به بررسی دلایلی که باعث می شوند تا طرفداران برندها در شبکه های اجتماعی از ادامه طرفداری از آن ها انصراف دهند پرداخته می شود.

    ادامه مطلب
  • سهم بازگشایی ایمیل ها در دستگاه های موبایل چقدر است؟

    سهم بازگشایی ایمیل ها در پلتفرم های مختلف
    ۲۵ بهمن ۱۳۹۱

    قبل از پیدایش دستگاه های موبایل و کاربردهای فراوان آن ها ، کاربران اینترنتی برای خواندن ایمیل های خود از کامپیوترهای شخصی استفاده می کردند اما امروزه روند استفاده از دستگاه های موبایل برای چک کردن ایمیل ها به سرعت رشد یافته است. در این مطلب به درصد سهم استفاده از دستگاه های موبایل برای چک کردن ایمیل ها در مقایسه با روش های دیگر در کشورهای مختلف پرداخته می شود. 

    ادامه مطلب
  • تاثیر بهینه سازی سایت برای موبایل بر رضایت کاربران اینترنتی

    نگرش ها در مورد وب سایت های بهینه شده برای موبایل
    ۲۳ بهمن ۱۳۹۱

    استفاده از دستگاه های همراه خصوصا تلفن های هوشمند برای مرور صفحات وب به امری رایج تبدیل شده است. بعضی از وب سایت ها این امکان را فراهم کرده اند تا کاربران بتوانند محتوای موجود در آن ها را از طریق ایجاد نسخه موبایل بدون هیچ مشکلی بخوانند اما هنوز وب سایت هایی هستند که نسخه موبایل برای وب سایت خود ایجاد نکرده اند و رضایت کاربران پس از بازدید از این وب سایت ها […]

    ادامه مطلب
    • توسط: محمد مهدی هاتفی
    • تعداد دیدگاه: دیدگاه‌ها برای تاثیر بهینه سازی سایت برای موبایل بر رضایت کاربران اینترنتی بسته هستند
    • دسته بندی: تحقیقات بازاریابی اینترنتی
  • محبوب ترین نوع مطلب در فیس بوک کدام است؟

    مطالب با بیشترین میزان مشارکت در فیس بوک
    ۱۸ بهمن ۱۳۹۱

    در فیس بوک انواع متفاوتی از مطالب برای اشتراک گذاری وجود دارد که متن ، تصویر ، لینک و ویدئو از جمله آن ها هستند. میزان مشارکت کاربران در هر یک از انواع مطالب ارسالی با یکدیگر متفاوت است. در این مطلب به بررسی میزان محبوبیت انواع مطالب ارسالی در فیس بوک پرداخته می شود.

    ادامه مطلب
  • عوامل مهم در هنگام خرید از دستگاه های موبایل

    عوامل موثر در خرید از طریق دستگاه های موبایل
    ۱۶ بهمن ۱۳۹۱

    دستگاه های موبایل که شامل تبلت ها و تلفن های همراه هستند کاربردهای فراوانی دارند. یکی از این کاربردها خرید از وب سایت های اینترنتی است اما عواملی هستند که بر خرید از طریق دستگاه های موبایل تاثیر می گذارند. در این مطلب به بررسی عوامل مهم و تاثیر گذار از دیدگاه خریداران در هنگام خرید از طریق دستگاه های موبایل پرداخته می شود.

    ادامه مطلب
    • توسط: محمد مهدی هاتفی
    • تعداد دیدگاه: دیدگاه‌ها برای عوامل مهم در هنگام خرید از دستگاه های موبایل بسته هستند
    • دسته بندی: تحقیقات بازاریابی اینترنتی