توجه: آیا می دانید مرورگر شما بسیار قدیمی است؟ برای استفاده کامل از امکانات این سایت، مرورگر خود را به روز کنید.

    جستجوی آرشیو "تحقیقات بازاریابی اینترنتی"
  • استفاده از تلفن های هوشمند در هنگام خرید حضوری از فروشگاه

    استفاده از تلفن های هوشمند در هنگام خرید حضوری از فروشگاه ها
    ۴ اردیبهشت ۱۳۹۲

    امروزه در کشورهای توسعه یافته علاوه بر اینکه فروش های اینترنتی رونق بسیاری یافته است افرادی نیز که به صورت حضوری از فروشگاه ها خرید می کنند از تلفن های هوشمند خود در هنگام خرید استفاده می نمایند. در این مطلب به بررسی نحوه و میزان استفاده از تلفن های هوشمند در هنگام خرید حضوری از فروشگاه ها پرداخته می شود.

    ادامه مطلب
    • توسط: محمد مهدی هاتفی
    • تعداد دیدگاه: دیدگاه‌ها برای استفاده از تلفن های هوشمند در هنگام خرید حضوری از فروشگاه بسته هستند
    • دسته بندی: تحقیقات بازاریابی اینترنتی
  • عنوان ایمیل ، مهمترین عامل در بازاریابی ایمیلی

    عواملی که در بازاریابی ایمیلی مورد آزمایش قرار گرفته اند
    ۲ اردیبهشت ۱۳۹۲

    در انجام بازاریابی ایمیلی ، سه عامل نرخ بازگشایی ایمیل ها ، نرخ کلیک بر روی لینک های داخل ایمیل و نرخ تبدیل دریافت کنندگان ایمیل به مشتریان بالقوه و بالفعل مهمترین عواملی هستند که در بازاریابی ایمیلی مهم هستند. در این مطلب به بررسی عواملی که در بازاریابی ایمیلی مورد آزمایش قرار می گیرند پرداخته می شود.

    ادامه مطلب
    • توسط: محمد مهدی هاتفی
    • تعداد دیدگاه: دیدگاه‌ها برای عنوان ایمیل ، مهمترین عامل در بازاریابی ایمیلی بسته هستند
    • دسته بندی: تحقیقات بازاریابی اینترنتی
  • استفاده از فیس بوک در سال ۲۰۱۳

    تصمیم برای صرف زمان در فیس بوک در سال 2013
    ۲۸ فروردین ۱۳۹۲

    فیس بوک برترین شبکه اجتماعی در سراسر جهان است که بیش از ۱ میلیارد کاربر در سراسر جهان دارد. بر اساس نظر سنجی که در ماه فوریه سال ۲۰۱۳ صورت گرفته است کاربران فیس بوک زمان کمتری امسال بر روی این شبکه اجتماعی زمان صرف می کنند. در این مطلب به بررسی میزان کاهش استفاده از شبکه اجتماعی فیس بوک در رده های سنی مختلف در سال ۲۰۱۳ پرداخته می شود.

    ادامه مطلب
  • زمان های ارسال ایمیل بازگشت به سبد خرید

    زمان بندی ارسال ایمیل بازگشت به سبد خرید
    ۲۶ فروردین ۱۳۹۲

    در انجام تجارت الکترونیک گاهی ممکن است بنا به دلایلی خریدار آنلاین از تکمیل سبد خرید منصرف شود. ممکن است کمبود وقت ، نیاز به تصمیم گیری مجدد و … دلیل اصلی ترک سبد خرید توسط خریداران باشد. اما در فرایندهای تجارت الکترونیک باید ایمیلی به خریدار آنلاین ارسال شود که به گونه ای به عنوان ایمیل یادآوری محسوب می شود. در این مطلب به بررسی زمان های ارسال ایمیل های بازگشت به سبد خرید […]

    ادامه مطلب
    • توسط: محمد مهدی هاتفی
    • تعداد دیدگاه: دیدگاه‌ها برای زمان های ارسال ایمیل بازگشت به سبد خرید بسته هستند
    • دسته بندی: تحقیقات بازاریابی اینترنتی
  • استفاده از فیس بوک در سیستم ارتباط با مشتری

    زمان پاسخگویی برندها به سوالات کاربران در فیس بوک
    ۲۱ فروردین ۱۳۹۲

    استفاده از رسانه های اجتماعی امروزه کاربردهای زیادی در فعالیت های بازاریابی دارد و یکی از این کاربردها استفاده از این رسانه ها در سیستم های ارتباط با مشتری است. در این میان میزان و زمان پاسخگویی به تماس های گرفته شده از طریق رسانه های اجتماعی بسیار حائز اهمیت هستند. در این مطلب به بررسی میزان و زمان پاسخگویی برندها به درخواست های کاربران در شبکه اجتماعی فیس بوک پرداخته می شود.

    ادامه مطلب
    • توسط: محمد مهدی هاتفی
    • تعداد دیدگاه: دیدگاه‌ها برای استفاده از فیس بوک در سیستم ارتباط با مشتری بسته هستند
    • دسته بندی: تحقیقات بازاریابی اینترنتی
  • هزینه های ارسال بالا ، اصلی ترین دلیل برای ترک سبد خرید

    دلایل اصلی ترک سبد خرید در هنگام خرید آنلاین
    ۱۹ فروردین ۱۳۹۲

     در انجام تجارت الکترونیک عواملی بر عملکرد وب سایت و میزان فروش از طریق وب سایت موثر است. یکی از این عوامل ، عدم ترک سبد خرید توسط کاربران است. در این مطلب به بررسی دلایل اصلی ترک سبد خرید توسط خریداران آنلاین پرداخته می شود.

    ادامه مطلب
    • توسط: محمد مهدی هاتفی
    • تعداد دیدگاه: دیدگاه‌ها برای هزینه های ارسال بالا ، اصلی ترین دلیل برای ترک سبد خرید بسته هستند
    • دسته بندی: تحقیقات بازاریابی اینترنتی
  • تاثیر رسانه های اجتماعی در تصمیم گیری برای خرید

    تاثیر رسانه های اجتماعی در تصمیم گیری برای خرید
    ۱۴ فروردین ۱۳۹۲

    نقش استفاده از رسانه های اجتماعی در فعالیت های بازاریابی به هیچ کس پوشیده نیست اما رسانه های اجتماعی بر فروش محصولات و خدمات نیز تاثیر گذار هستند. در این مطلب به بررسی میزان تاثیر گذاری استفاده از رسانه های اجتماعی در تصمیم گیری برای خرید پرداخته می شود.

    ادامه مطلب
  • اشتراک گذاری مناسب لینک ها در فیس بوک

    اشتراک گذاری لینک از طریق تصویر
    ۲۶ اسفند ۱۳۹۱

     فیس بوک شبکه اجتماعی است که بسیار مورد توجه کاربران در سراسر جهان قرار گرفته است. در کشور ما ایران نیز این شبکه اجتماعی بسیار محبوب است و کسب و کارهای زیادی از طریق این شبکه اجتماعی در حال معرفی خود به دیگران هستند. در این مطلب به معرفی بهترین نوع اشتراک گذاری لینک ها در فیس بوک پرداخته می شود.

    ادامه مطلب
  • استفاده از رسانه های اجتماعی در سیستم های ارتباط با مشتری

    تاثیر استفاده از رسانه های اجتماعی در خدمات ارتباط با مشتری
    ۲۳ اسفند ۱۳۹۱

    استفاده از رسانه های اجتماعی علاوه بر فعالیت های تفریحی و در مرحله بعد استفاده در فعالیت های بازاریابی ، امکان به کارگیری در سیستم های ارتباط با مشتری را نیز دارند. در این مطلب به بررسی میزان به کارگیری استفاده از رسانه های اجتماعی در سیستم های ارتباط با مشتری پرداخته می شود.

    ادامه مطلب
    • توسط: محمد مهدی هاتفی
    • تعداد دیدگاه: دیدگاه‌ها برای استفاده از رسانه های اجتماعی در سیستم های ارتباط با مشتری بسته هستند
    • دسته بندی: تحقیقات بازاریابی اینترنتی
  • بودجه اختصاص داده شده به بازاریابی محتوا چقدر است؟

    بودجه اختصاص داده شده به بازاریابی محتوا در سال 2013
    ۲۱ اسفند ۱۳۹۱

    با گسترش استفاده از اینترنت ، کسب و کارهای مختلف نیز رو به استفاده از این فناوری در فعالیت های بازاریابی آورده اند. در این میان روشی به نام بازاریابی محتوا وجود دارد که هدف آن جذب بازدید کننده برای وب سایت ها و تبدیل آن ها به مشتری است. در این مطلب به تعریف بازاریابی محتوا و بودجه اختصاص داده شده شرکت ها به منظور انجام این روش از بازاریابی پرداخته می شود.

    ادامه مطلب
    • توسط: محمد مهدی هاتفی
    • تعداد دیدگاه: دیدگاه‌ها برای بودجه اختصاص داده شده به بازاریابی محتوا چقدر است؟ بسته هستند
    • دسته بندی: تحقیقات بازاریابی اینترنتی