توجه: آیا می دانید مرورگر شما بسیار قدیمی است؟ برای استفاده کامل از امکانات این سایت، مرورگر خود را به روز کنید.

    جستجوی آرشیو "تحقیقات بازاریابی اینترنتی"
  • استفاده از تویتر در سیستم ارتباط با مشتری

    نرخ پاسخ دهی برند ها در تویتر
    ۲۰ خرداد ۱۳۹۲

    استفاده از شبکه های اجتماعی علاوه بر ایجاد ارتباط میان کاربران ، برای برقراری ارتباط میان برندها و کاربران نیز مفید هستند. در این مطلب به بررسی استفاده برندها از شبکه اجتماعی تویتر در سیستم های ارتباط با مشتری پرداخته می شود.

    ادامه مطلب
    • توسط: محمد مهدی هاتفی
    • تعداد دیدگاه: دیدگاه‌ها برای استفاده از تویتر در سیستم ارتباط با مشتری بسته هستند
    • دسته بندی: تحقیقات بازاریابی اینترنتی
  • سهم بازاریابی ایمیلی در فروش محصولات

    سهم فروش محصولات از طریق بازاریابی ایمیلی
    ۱۳ خرداد ۱۳۹۲

    بازاریابی ایمیلی یکی از روش های بازاریابی اینترنتی است که در سراسر جهان کاربرد ویژه ای دارد. اما باید دید که در چند درصد محصولات فروش رفته از این قابلیت استفاده شده است. بر اساس نظرسنجی که از شرکت های انگلیسی صورت گرفته اعداد و آماری در این خصوص به دست آمده است. در این مطلب به میزان سهم فروش محصولات توسط بازاریابی ایمیلی پرداخته می شود.

    ادامه مطلب
    • توسط: محمد مهدی هاتفی
    • تعداد دیدگاه: دیدگاه‌ها برای سهم بازاریابی ایمیلی در فروش محصولات بسته هستند
    • دسته بندی: تحقیقات بازاریابی اینترنتی
  • بازاریابی دیجیتالی چیست و سهم بودجه آن چقدر است؟

    بودجه اختصاص داده شده به بازاریابی دیجیتالی
    ۸ خرداد ۱۳۹۲

    با پیشرفت تکنولوژی میزان استفاده از دستگاه های الکترونیکی در فرایندهای بازاریابی افزایش یافته است. در این مطلب به تعریف بازاریابی دیجیتالی و سهم بودجه اختصاص داده شده به این نوع از بازاریابی پرداخته می شود. بازاریابی دیجیتالی نوعی از بازاریابی است که از دستگاه های الکترونیکی مانند تلویزیون ، رادیو ، اینترنت ، کامپیوتر ، تبلت ، تلفن همراه ، بیلبورد دیجیتال ، کنسول بازی و یا هر رسانه دیجیتالی دیگری برای دستیابی به […]

    ادامه مطلب
    • توسط: محمد مهدی هاتفی
    • تعداد دیدگاه: دیدگاه‌ها برای بازاریابی دیجیتالی چیست و سهم بودجه آن چقدر است؟ بسته هستند
    • دسته بندی: تحقیقات بازاریابی اینترنتی
  • تبلیغات آنلاین هدفمند محبوب تر از تبلیغات غیر هدفمند

    میزان علاقه مخاطبان به مشاهده تبلیغات هدفمند
    ۶ خرداد ۱۳۹۲

    یکی از روش های درآمد زایی وب سایت ها نمایش تبلیغات است. اما نمایش تبلیغات نیز دارای اصول خاص خود است. تبلیغاتی که برای مخاطبان هدف به نمایش در می آیند بسیار بیشتر مورد توجه قرار می گیرند. در این مطلب به بررسی نظر مخاطبان در مورد نمایش تبلیغات آنلاین پرداخته می شود.

    ادامه مطلب
    • توسط: محمد مهدی هاتفی
    • تعداد دیدگاه: دیدگاه‌ها برای تبلیغات آنلاین هدفمند محبوب تر از تبلیغات غیر هدفمند بسته هستند
    • دسته بندی: تحقیقات بازاریابی اینترنتی
  • نحوه ارائه اطلاعات آنلاین به مدیران

    انواع محتوای آنلاینی که مدیران ترجیح می دهند اطلاعات مورد نیاز خود را بر اساس آن به دست آورند
    ۱ خرداد ۱۳۹۲

    با گسترش استفاده از اینترنت ، مدیران نیز برای کسب اطلاعات بیشتر از این تکنولوژی استفاده می کنند. اما نکته جالب این است که مدیران چه نوع اطلاعاتی را تمایل دارند از طریق اینترنت مطالعه نمایند. در این مطلب روش هایی که مدیران ترجیح می دهند تا از طریق اینترنت اطلاعات مورد نیاز خود را بیابند مورد بررسی قرار می گیرند.

    ادامه مطلب
    • توسط: محمد مهدی هاتفی
    • تعداد دیدگاه: دیدگاه‌ها برای نحوه ارائه اطلاعات آنلاین به مدیران بسته هستند
    • دسته بندی: تحقیقات بازاریابی اینترنتی
  • رشد تبلیغات جهانی : اروپا در بحران ، خاورمیانه و آفریقا در اوج

    میزان رشد صرف هزینه در تبلیغات جهانی در سال 2012
    ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۲

    تبلیغات جهانی در سال ۲۰۱۲ دارای رشد ۳٫۲ درصدی بود. اما این میزان رشد در مناطق مختلف ، مقادیر مختلفی داشته است. در این مطلب به بررسی میزان رشد تبلیغات جهانی در مناطق مختلف جهان در سال ۲۰۱۲ پرداخته می شود.

    ادامه مطلب
    • توسط: محمد مهدی هاتفی
    • تعداد دیدگاه: دیدگاه‌ها برای رشد تبلیغات جهانی : اروپا در بحران ، خاورمیانه و آفریقا در اوج بسته هستند
    • دسته بندی: تحقیقات بازاریابی اینترنتی
  • ضعف بازاریابان اینترنتی در ارسال ایمیل های مناسب برای موبایل ها

    میزان اطلاع بازاریابان اینترنتی از درصد ایمیل های ارسالی که توسط دستگاه های موبایل بازگشایی می شوند
    ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۲

    بازاریابی ایمیلی یکی از روش هایی است که بازاریابان اینترنتی به وفور از آن استفاده می کنند. اما جنبه ای که در بازاریابی اینترنتی کمتر به آن توجه می شود تهیه قالب هایی برای ایمیل ها است که هم در کامپیوترها و هم در دستگاه های موبایل قابلیت خوانده شدن داشته باشند. در این مطلب میزان اطلاع بازاریابان اینترنتی از درصد ایمیل های ارسالی که توسط دستگاه های موبایل بازگشایی می شوند مورد بررسی قرار […]

    ادامه مطلب
    • توسط: محمد مهدی هاتفی
    • تعداد دیدگاه: دیدگاه‌ها برای ضعف بازاریابان اینترنتی در ارسال ایمیل های مناسب برای موبایل ها بسته هستند
    • دسته بندی: تحقیقات بازاریابی اینترنتی
  • انصراف از خرید حضوری در فروشگاه و خرید از اینترنت

    انصراف از خرید حضوری در فروشگاه و خرید از اینترنت
    ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۲

    با راه اندازی فروشگاه های اینترنتی و عدم نیاز این گونه از فروشگاه ها به مکان های فیزیکی و هزینه های نگهداری ، نیروی کار و … عواملی مانند قیمت در این گونه از فروشگاه ها در مقایسه با فروشگاه های فیزیکی کمتر است. در این مطلب به تاثیر میزان کاهش قیمت کالاهای ارائه شده در فروشگاه های اینترنتی بر تصمیم گیری مشتری در هنگام خرید پرداخته می شود.

    ادامه مطلب
    • توسط: محمد مهدی هاتفی
    • تعداد دیدگاه: دیدگاه‌ها برای انصراف از خرید حضوری در فروشگاه و خرید از اینترنت بسته هستند
    • دسته بندی: تحقیقات بازاریابی اینترنتی
  • بازاریابی اینترنتی در کشورهای خاورمیانه

    تعداد کاربران اینترنت در کشورهای خاورمیانه
    ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۲

    کشور ما ایران به دلیل واقع شدن در منطقه خاورمیانه با کشورهای این منطقه روابط تجاری بیشتری دارد. بازاریابی اینترنتی یکی از روش های مفید بازاریابی در این کشورها است. اما پیش از انجام این کار باید به این نکته توجه کرد که چند درصد مردم در این کشورها از اینترنت و همچنین از چه شبکه های اجتماعی بیشتر استفاده می کنند تا برنامه ریزی برای آن صورت گیرد. در این مطلب به بررسی میزان […]

    ادامه مطلب
    • توسط: محمد مهدی هاتفی
    • تعداد دیدگاه: دیدگاه‌ها برای بازاریابی اینترنتی در کشورهای خاورمیانه بسته هستند
    • دسته بندی: تحقیقات بازاریابی اینترنتی
  • جستجو ، بهترین روش افزایش ترافیک سایت های تجارت الکترونیک

    سهم تعداد بازدیدها از سایت های تجارت الکترونیک
    ۹ اردیبهشت ۱۳۹۲

    افزایش ترافیک وب سایت ، یکی از مراحل انجام بازاریابی اینترنتی است. وب سایت های تجارت الکرونیک نیز برای افزایش تعداد بازدید کنندگان از روش های مختلفی استفاده می کنند که طبق بررسی که صورت گرفته است جستجو در موتورهای جستجو ، بهترین روش برای افزایش ترافیک وب سایت های تجارت الکترونیک است. در این مطلب به بررسی روش های موثر در افزایش ترافیک وب سایت های تجارت الکترونیک پرداخته می شود.

    ادامه مطلب
    • توسط: محمد مهدی هاتفی
    • تعداد دیدگاه: دیدگاه‌ها برای جستجو ، بهترین روش افزایش ترافیک سایت های تجارت الکترونیک بسته هستند
    • دسته بندی: تحقیقات بازاریابی اینترنتی