توجه: آیا می دانید مرورگر شما بسیار قدیمی است؟ برای استفاده کامل از امکانات این سایت، مرورگر خود را به روز کنید.

    جستجوی آرشیو "تحقیقات بازاریابی اینترنتی"
  • اهمیت استفاده از نظرات آنلاین در تصمیم گیری برای خرید

    writing-reviews
    ۳۱ تیر ۱۳۹۲

    استفاده از نظرات آنلاین امروزه در فرایند های تصمیم گیری برای خرید بسیار مهم هستند. در مورد کسب و کارهای محلی هم این مورد بسیار رعایت می شود زیرا تعداد کاربرانی که به خواندن نظرات روی می آورند در حال افزایش است. در این مطلب به بررسی نقش نظرات آنلاین در تصمیم گیری برای خرید پرداخته می شود.

    ادامه مطلب
    • توسط: محمد مهدی هاتفی
    • تعداد دیدگاه: دیدگاه‌ها برای اهمیت استفاده از نظرات آنلاین در تصمیم گیری برای خرید بسته هستند
    • دسته بندی: تحقیقات بازاریابی اینترنتی
  • آینده گوگل پلاس روشن تر از فیس بوک در تعداد اشتراک گذاری مطالب

    facebook-google-plus-sharing
    ۲۶ تیر ۱۳۹۲

    یکی از مواردی که نشان دهنده محبوبیت یک شبکه اجتماعی است تعداد اشتراک گذاری مطالب در وب سایت شبکه اجتماعی است. در بررسی که صورت گفته است دو شبکه اجتماعی فیس بوک و گوگل پلاس با یکدیگر مقایسه شده اند که در این مطلب به توضیح آن پرداخته می شود.

    ادامه مطلب
  • استفاده از دستگاه های موبایل در فعالیت های خرید اینترنتی

    mobile-devices
    ۱۹ تیر ۱۳۹۲

    استفاده از دستگاه های موبایل امروزه به شدت گسترش یافته است. منظور از دستگاه های موبایل تبلت ها و تلفن های هوشمند هستند. خرید اینترنتی یکی از کارهایی است که کاربران تمایل دارند از طریق دستگاه های موبایل انجام دهند. در این مطلب فعالیت هایی که کاربران اینترنت در سراسر جهان در زمینه خرید اینترنتی از طریق دستگاه های موبایل انجام می دهند مورد بررسی قرار می گیرند.

    ادامه مطلب
    • توسط: محمد مهدی هاتفی
    • تعداد دیدگاه: دیدگاه‌ها برای استفاده از دستگاه های موبایل در فعالیت های خرید اینترنتی بسته هستند
    • دسته بندی: تحقیقات بازاریابی اینترنتی
  • نقش جایگاه نتایج در گوگل بر ترافیک وب سایت

    google-position
    ۱۷ تیر ۱۳۹۲

    امروزه رقابت بین تمامی وب سایت ها برای ارتقا رتبه در موتورهای جستجو بسیار زیاد شده است. مدیران وب سایت ها از تمامی توان خود برای بهره گیری بیشتر از موتورهای جستجو خصوصا گوگل استفاده می کنند تا ترافیک وب سایت خود را افزایش دهند. اما موردی که در این میان مهم است نقش جایگاه قرار گیری وب سایت در نتایج موتورهای جستجو بر ترافیک وب سایت است. در این مطلب به توضیح نقش جایگاه […]

    ادامه مطلب
  • توقعات مشتریان از مدت زمان پاسخ دهی در سیستم ارتباط با مشتری

    customer-relationship-system
    ۱۲ تیر ۱۳۹۲

     در  مطالب قبل در مورد استفاده از شبکه های اجتماعی فیس بوک و تویتر در سیستم ارتباط با مشتری توضیحاتی داده شده است. اما در این مطلب به توقعات مشتریان در مدت زمان پاسخ دهی در سیستم ارتباط با مشتری پرداخته می شود.

    ادامه مطلب
    • توسط: محمد مهدی هاتفی
    • تعداد دیدگاه: دیدگاه‌ها برای توقعات مشتریان از مدت زمان پاسخ دهی در سیستم ارتباط با مشتری بسته هستند
    • دسته بندی: تحقیقات بازاریابی اینترنتی
  • مقایسه ویدئوهای تبلیغاتی آنلاین با تبلیغات تلویزیونی

    video-advertising
    ۱۰ تیر ۱۳۹۲

    تلویزیون برترین رسانه تبلیغاتی حال حاضر دنیا از لحاظ میزان صرف هزینه است. اما به تازگی نظرسنجی از بازاریابان برندهای بزرگ دنیا در خصوص تبلیغات ویدئویی آنلاین و تبلیغات در تلویزیون انجام شده که نتایج جالبی از آن به دست آمده که در این مطلب به آن ها پرداخته می شود.

    ادامه مطلب
    • توسط: محمد مهدی هاتفی
    • تعداد دیدگاه: دیدگاه‌ها برای مقایسه ویدئوهای تبلیغاتی آنلاین با تبلیغات تلویزیونی بسته هستند
    • دسته بندی: تحقیقات بازاریابی اینترنتی
  • مهمترین موانع در خرید اینترنتی از طریق تبلت ها

    tablet
    ۵ تیر ۱۳۹۲

    امروزه خرید اینترنتی نه تنها در سراسر دنیا بلکه در کشور ما ایران نیز بسیار رایج شده است. اما میان خرید از طریق رایانه های رومیزی و لپ تاپ ها با خرید از طریق تبلت ها و تلفن های هوشمند تفاوت هایی وجود دارد. در این مطلب به بررسی مهمترین مشکلات و موانع خرید اینترنتی از طریق تبلت ها پرداخته می شود.

    ادامه مطلب
  • مقایسه گوگل با فیس بوک در تبلیغات آنلاین جهانی

    facebook-google
    ۲۹ خرداد ۱۳۹۲

    فیس بوک به عنوان برترین وب سایت شبکه اجتماعی و گوگل به عنوان برترین موتور جستجو ، بسیار مورد توجه کاربران قرار گرفته اند. بسیاری از کاربران به اطلاعاتی در مورد میزان و هزینه تبلیغات آنلاین در این دو وب سایت نیاز دارند و به جستجو در این مورد می پردازند. با توجه به این موضوع در این مطلب اینفوگرافیکی ارائه شده است که به تفاوت های فیس بوک و گوگل در تبلیغات آنلاین پرداخته […]

    ادامه مطلب
    • توسط: محمد مهدی هاتفی
    • تعداد دیدگاه: دیدگاه‌ها برای مقایسه گوگل با فیس بوک در تبلیغات آنلاین جهانی بسته هستند
    • دسته بندی: تحقیقات بازاریابی اینترنتی
  • تمایل کاربران در کشورهای مختلف برای اشتراک گذاری مطالب

    تمایل کاربران برای اشتراک گذاری آنلاین مطالب
    ۲۷ خرداد ۱۳۹۲

    امروزه استفاده از شبکه های اجتماعی برای اشتراک گذاری مطالب به امری رایج تبدیل شده است. اما این میزان اشتراک گذاری در میان کاربران کشورهای مختلف با یکدیگر متفاوت است. در این مطلب به بررسی میزان علاقه کاربران در کشورهای مختلف برای اشتراک گذاری مطالب پرداخته می شود.

    ادامه مطلب
  • وضعیت بازار تجارت الکترونیک در مورد کالاهای لوکس

    درآمد حاصل از فروش آنلاین محصولات لوکس در سراسر جهان
    ۲۲ خرداد ۱۳۹۲

    کالاهای لوکس کالاهایی هستند که ضروری و حیاتی نیستند و طبیعتا زمانی صرف هزینه بر روی آن ها انجام می شود که نیازهای اساسی افراد برطرف گردد. در این مطلب به بررسی وضعیت تجارت الکترونیک در مورد کالاهای لوکس در سراسر جهان پرداخته می شود.

    ادامه مطلب
    • توسط: محمد مهدی هاتفی
    • تعداد دیدگاه: دیدگاه‌ها برای وضعیت بازار تجارت الکترونیک در مورد کالاهای لوکس بسته هستند
    • دسته بندی: تحقیقات بازاریابی اینترنتی