توجه: آیا می دانید مرورگر شما بسیار قدیمی است؟ برای استفاده کامل از امکانات این سایت، مرورگر خود را به روز کنید.

    جستجوی آرشیو "تحقیقات بازاریابی اینترنتی"
  • چگونه نام صفحه تجاری در فیس بوک را تغییر دهیم؟

    change-fb-page-name
    ۹ شهریور ۱۳۹۲

    یکی از کاربران صفحه فیس بوک ۷۰۱۰ سوالی در مورد نحوه تغییر نام صفحات تجاری یا همان پیج ها در فیس بوک پرسیده بود که ممکن است سوال افراد دیگر نیز باشد. بنابراین تصمیم گرفتم در این مطلب راجع به این موضوع مطلبی بنویسم تا اطلاعات خود را در اختیار دیگران قرار دهم. در این مطلب طریقه تغییر نام صفحات در فیس بوک توضیح داده شده است.

    ادامه مطلب
  • بسیاری از ایمیل ها در دستگاه های موبایل بازگشایی می شوند

    open-email-on-mobile
    ۶ شهریور ۱۳۹۲

    پیشتر مطلبی در مورد میزان بازگشایی ایمیل ها در دستگاه های موبایل در کشورهای مختلف نوشته شده بود و در این مطلب هم اطلاعات به روزتری در این مورد در اختیار شما قرار می گیرد.

    ادامه مطلب
    • توسط: محمد مهدی هاتفی
    • تعداد دیدگاه: دیدگاه‌ها برای بسیاری از ایمیل ها در دستگاه های موبایل بازگشایی می شوند بسته هستند
    • دسته بندی: تحقیقات بازاریابی اینترنتی
  • بازاریابی در فیس بوک ، محبوب ترین در بین شبکه های اجتماعی

    advertising-on-facebook
    ۴ شهریور ۱۳۹۲

    بازاریابی در فیس بوک نه تنها در دنیا بلکه در ایران نیز بسیار رایج شده است. از وزرا گرفته تا شرکت ها و هر فردی که حرفی برای گفتن دارد و تمایل دارد در فیس بوک با مخاطبین در ارتباط باشد یک صفحه فیس بوک برای خود می زند و به بروز رسانی آن مشغول می شود. در این مطلب نتایج یک بررسی که در مورد بازاریابی در شبکه های اجتماعی مختلف است بیان شده […]

    ادامه مطلب
  • چرا باید وب سایت موبایل هم داشته باشیم؟

    mobile-website-sample
    ۳۱ مرداد ۱۳۹۲

    در مطالب قبلی در مورد دو نوع نسخه موبایل یعنی استفاده از اپلیکیشن های موبایل و وب سایت موبایل مطالبی نوشته شده است و در این مطلب هم نتایج یک بررسی در اختیار شما قرار می گیرد که بر استفاده از وب سایت موبایل تاکید دارد.

    ادامه مطلب
    • توسط: محمد مهدی هاتفی
    • تعداد دیدگاه: دیدگاه‌ها برای چرا باید وب سایت موبایل هم داشته باشیم؟ بسته هستند
    • دسته بندی: تحقیقات بازاریابی اینترنتی
  • چند درصد وب سایت ها از گوگل انلیتیکس استفاده می کنند؟

    ga-logo
    ۲۸ مرداد ۱۳۹۲

    گوگل انلیتیکس یکی از خدمات گوگل در زمینه سیستم های آمارگیری وب سایت است که به صورت رایگان ارائه می شود. در این مطلب با این خدمت گوگل و میزان استفاده وب سایت ها از این خدمت بیشتر آشنا می شوید.

    ادامه مطلب
    • توسط: محمد مهدی هاتفی
    • تعداد دیدگاه: دیدگاه‌ها برای چند درصد وب سایت ها از گوگل انلیتیکس استفاده می کنند؟ بسته هستند
    • دسته بندی: تحقیقات بازاریابی اینترنتی
  • درآمد حاصل از تبلیغات موبایل در سراسر جهان

    mobile-revenues
    ۲۳ مرداد ۱۳۹۲

    در مطلبی که در وبلاگ ۷۰۱۰ در مهر ماه ۱۳۹۱ در خصوص تبلیغات موبایل نوشته شده بود میزان درآمد حاصل از تبلیغات موبایل در سال ۲۰۱۲ ، ۶٫۴ میلیارد دلار و میزان رشد نیز در سال ۲۰۱۲ ، ۶۲% پیش بینی شده بود. اما تحقیقی انجام شده است که میزان درآمد و رشد تبلیغات موبایل را در سال ۲۰۱۲ ، بررسی کرده است که در این مطلب به آن ها پرداخته می شود.

    ادامه مطلب
    • توسط: محمد مهدی هاتفی
    • تعداد دیدگاه: دیدگاه‌ها برای درآمد حاصل از تبلیغات موبایل در سراسر جهان بسته هستند
    • دسته بندی: تحقیقات بازاریابی اینترنتی
  • استفاده از رسانه های اجتماعی توسط ۵۰۰ شرکت ثروتمند دنیا

    social-media-for-businesses
    ۲۱ مرداد ۱۳۹۲

    در مطلبی که پیشتر نوشته شده بود در مورد وبلاگ نویسی در خصوص کسب و کار در ۵۰۰ شرکت ثروتمند دنیا مطالبی نوشته شده بود اما در این مطلب میزان استفاده از رسانه های اجتماعی مختلف توسط این شرکت ها مورد بررسی می گیرد.

    ادامه مطلب
    • توسط: محمد مهدی هاتفی
    • تعداد دیدگاه: دیدگاه‌ها برای استفاده از رسانه های اجتماعی توسط ۵۰۰ شرکت ثروتمند دنیا بسته هستند
    • دسته بندی: تحقیقات بازاریابی اینترنتی
  • استفاده بازاریابان از اس ام اس در فعالیت های بازاریابی

    sms
    ۱۴ مرداد ۱۳۹۲

    ارسال اس ام اس در فعالیت های بازاریابی بسیار مرسوم است. اما موردی که باید به آن توجه کرد این است که از این تکنولوژی به نحوه صحیحی باید استفاده شود. در این مطلب به بررسی تعداد بازاریابانی که از این تکنولوژی در فعالیت های بازاریابی خود استفاده می کنند پرداخته می شود.

    ادامه مطلب
  • استفاده کسب و کارهای کوچک از شبکه های اجتماعی در بازاریابی

    smb-use-social-media
    ۷ مرداد ۱۳۹۲

    امروزه استفاده از شبکه های اجتماعی در فرایندهای بازاریابی به سرعت رشد داشته است به طوری که ۸۲% کسب و کارهای کوچک از شبکه های اجتماعی در فرایندهای بازاریابی خود استفاده می کنند اما درصدی نیز از این نوع روش بازاریابی استفاده نمی کنند. در این مطلب به بررسی دلایلی که بعضی کسب و کارهای کوچک از شبکه های اجتماعی در فرایندهای بازاریابی استفاده نمی کنند پرداخته می شود.

    ادامه مطلب
    • توسط: محمد مهدی هاتفی
    • تعداد دیدگاه: دیدگاه‌ها برای استفاده کسب و کارهای کوچک از شبکه های اجتماعی در بازاریابی بسته هستند
    • دسته بندی: تحقیقات بازاریابی اینترنتی
  • ترکیب دو روش بازاریابی ایمیلی و بازاریابی ویدئویی

    video-in-email-marketing
    ۲ مرداد ۱۳۹۲

    یکی از جذابیت های انجام بازاریابی اینترنتی ترکیب روش های بازاریابی اینترنتی با یکدیگر برای یافتن مخاطبان بیشتر و یا جلب رضایت بیشتر آن ها است. یکی از این انواع ترکیب ها ، ترکیب دو روش بازاریابی ایمیلی و ویدئویی است که در این مطلب با ارائه آمار و اعداد ، بیشتر توضیح داده می شود.

    ادامه مطلب
    • توسط: محمد مهدی هاتفی
    • تعداد دیدگاه: دیدگاه‌ها برای ترکیب دو روش بازاریابی ایمیلی و بازاریابی ویدئویی بسته هستند
    • دسته بندی: تحقیقات بازاریابی اینترنتی