توجه: آیا می دانید مرورگر شما بسیار قدیمی است؟ برای استفاده کامل از امکانات این سایت، مرورگر خود را به روز کنید.

    جستجوی آرشیو "تحقیقات بازاریابی اینترنتی"
  • ۴۷ درصد ایمیل ها در دستگاه های موبایل بازگشایی می شوند

    mobile-email-open
    ۴ آذر ۱۳۹۲

    در مطالب قبلی وبلاگ مانند مطلب سهم بازگشایی ایمیل ها در دستگاه های موبایل چقدر است و مطلب چند درصد ایمیل ها دردستگاه های موبایل بازگشایی می شوند در مورد میزان استفاده کاربران از دستگاه های موبایل برای بازگشایی ایمیل ها اطلاعاتی داده شد. در این مطلب آمار به روزتری در این مورد خدمت شما ارائه می شود.

    ادامه مطلب
    • توسط: محمد مهدی هاتفی
    • تعداد دیدگاه: دیدگاه‌ها برای ۴۷ درصد ایمیل ها در دستگاه های موبایل بازگشایی می شوند بسته هستند
    • دسته بندی: تحقیقات بازاریابی اینترنتی
  • تراکنش های مالی از طریق دستگاه های موبایل در سراسر جهان

    mobile-transaction-processing
    ۲۹ آبان ۱۳۹۲

    دستگاه های موبایل امروزه کاربردهای بسیاری دارند. اگر در گذشته استفاده از این دستگاه ها فقط برای برقراری ارتباط از طریق مکالمه بود امروزه کاربردهای بیشتری هم دارند. از نرم افزارهای مختلف گرفته تا مشاهده صفحات اینترنتی ، دوربین عکاسی ، امکانات صوتی مانند گوش دادن به موسیقی و رادیوهای اینترنتی و یا حتی تراکنش های مالی و … همگی از موارد کاربرد دستگاه های موبایل هستند. در این مطلب به مقایسه میزان تراکنش های […]

    ادامه مطلب
    • توسط: محمد مهدی هاتفی
    • تعداد دیدگاه: دیدگاه‌ها برای تراکنش های مالی از طریق دستگاه های موبایل در سراسر جهان بسته هستند
    • دسته بندی: تحقیقات بازاریابی اینترنتی
  • تاثیر پاسخ دهی برندها به نظرات بر طرز تفکر مصرف کنندگان

    online-reviews
    ۲۷ آبان ۱۳۹۲

    نظرات مشتریان همواره برای برندها و صاحبان کسب و کار مهم است. برندهای برتر نظرات کاربران را از روش های موجود دریافت می کنند و به آن ها اهمیت می دهند و آن ها را در کسب و کار خود اعمال می کنند. در این مطلب به تاثیر اهمیت دادن به نظرات مشتریان بر رفتار آنان پرداخته می شود.

    ادامه مطلب
    • توسط: محمد مهدی هاتفی
    • تعداد دیدگاه: دیدگاه‌ها برای تاثیر پاسخ دهی برندها به نظرات بر طرز تفکر مصرف کنندگان بسته هستند
    • دسته بندی: تحقیقات بازاریابی اینترنتی
  • از تبلت ها چه استفاده هایی می شود؟

    tablet-thumbnail
    ۸ آبان ۱۳۹۲

    امروزه علاوه بر رایانه های رومیزی و لپ تاپ ها از دستگاه های مختلف مانند تبلت ها و تلفن های هوشمند نیز استفاده می شود. اما سوالی که به ذهن خطور می کند این است که کاربران از این دستگاه ها چه استفاده هایی می کنند. در این مطلب به بررسی نتایج نظرسنجی که از کاربران تبلت ها در کشورهای آمریکا ، انگلستان و استرالیا در مورد استفاده از تبلت ها صورت گرفته است پرداخته […]

    ادامه مطلب
  • برندها تبلیغات خود در فیس بوک را افزایش داده اند

    facebook-logo
    ۲۹ مهر ۱۳۹۲

    صفحه ها در فیس بوک می توانند به دو صورت تبلیغ شوند. یکی تبلیغ مستقیم صفحه است و دیگری تبلیغ مطالب به اشتراک گذاشته شده در صفحه است. در این مطلب به بررسی آمار رو به رشد تبلیغ مطالب به اشتراک گذاشته در فیس بوک توسط برندها پرداخته می شود.

    ادامه مطلب
    • توسط: محمد مهدی هاتفی
    • تعداد دیدگاه: دیدگاه‌ها برای برندها تبلیغات خود در فیس بوک را افزایش داده اند بسته هستند
    • دسته بندی: تحقیقات بازاریابی اینترنتی
  • نارضایتی کاربران از رهگیری رفتاری در اینترنت

    targeting
    ۱۰ مهر ۱۳۹۲

    در مطلبی که در وبلاگ در مورد مخاطب یابی رفتاری نوشته شده است به تلاش وب سایت ها برای شناسایی هر چه بیشتر مخاطبان تاکید شده اما در نظرسنجی که از کاربران صورت گرفته است نظر کاربران در مورد رضایت یا عدم رضایت آن ها از رهگیری رفتاری در اینترنت پرسیده شده که در این مطلب به نتایج آن اشاره می شود.

    ادامه مطلب
    • توسط: محمد مهدی هاتفی
    • تعداد دیدگاه: دیدگاه‌ها برای نارضایتی کاربران از رهگیری رفتاری در اینترنت بسته هستند
    • دسته بندی: تحقیقات بازاریابی اینترنتی
  • میزان فروش صنعت موسیقی در اینترنت

    music-revenues
    ۳ مهر ۱۳۹۲

    امروزه تاثیر اینترنت در همه دامنه های کاری دیده می شود. هنر و خصوصا هنر موسیقی نیز از این قاعده مستثنا نیست. اما این مورد در کشور ما به کل متفاوت است و متاسفانه هنرمندان از هنر و فروش آلبوم های خود آن طور که باید و شاید درآمد زایی نمی کنند. در این مطلب وضعیت درآمدزایی از صنعت موسیقی و ارتباط آن با فضای اینترنت بیشتر توضیح داده می شود.

    ادامه مطلب
  • بسیاری از ایمیل ها در ۲۴ ساعت اولیه ارسال بازگشایی می شوند

    email-icon
    ۱ مهر ۱۳۹۲

    در بازاریابی ایمیلی یکی از فاکتورهایی که بسیار مهم است و تحقیقات زیادی بر روی آن انجام می شود مسئله بازگشایی ایمیل ها است. بازگشایی ایمیل ها از این جهت بسیار مهم است که تا ایمیلی بازگشایی نشود هیچ فعالیت بعدی صورت نخواهد گرفت. در این مطلب به بررسی نتایج تحقیقات انجام شده در مورد بازگشایی ایمیل ها در ساعات اولیه ارسال پرداخته می شود.

    ادامه مطلب
    • توسط: محمد مهدی هاتفی
    • تعداد دیدگاه: دیدگاه‌ها برای بسیاری از ایمیل ها در ۲۴ ساعت اولیه ارسال بازگشایی می شوند بسته هستند
    • دسته بندی: تحقیقات بازاریابی اینترنتی
  • ارائه تخفیفات بر فروش حضوری از فروشگاه ها تاثیر دارند

    in-store-purchase
    ۲۵ شهریور ۱۳۹۲

    بعضی از مطالب که در وبلاگ های خارجی وجود دارند شاید اصلا هیچ کاربردی در کشور ما نداشته باشند اما ایده های جالبی بعضا دارند که هدف از این وبلاگ هم اطلاع رسانی همان ایده ها است. در این مطلب به ارائه نتایج بررسی که در مورد ارسال کدهای تخفیف به کاربران است پرداخته می شود.

    ادامه مطلب
    • توسط: محمد مهدی هاتفی
    • تعداد دیدگاه: دیدگاه‌ها برای ارائه تخفیفات بر فروش حضوری از فروشگاه ها تاثیر دارند بسته هستند
    • دسته بندی: تحقیقات بازاریابی اینترنتی
  • تبلیغات در اینترنت همچنان پیشتاز در زمینه میزان رشد

    advertising
    ۱۳ شهریور ۱۳۹۲

    در مطلبی که در گذشته با عنوان برترین انواع تبلیغات در سراسر جهان در وبلاگ قرار گرفت به میزان رشد انواع مختلف تبلیغات پرداخته شد و در این مطلب نسخه جدیدتری از این بررسی ارائه می شود که اهمیت تبلیغات در اینترنت را بیش از پیش نشان می دهد.

    ادامه مطلب
    • توسط: محمد مهدی هاتفی
    • تعداد دیدگاه: دیدگاه‌ها برای تبلیغات در اینترنت همچنان پیشتاز در زمینه میزان رشد بسته هستند
    • دسته بندی: تحقیقات بازاریابی اینترنتی