توجه: آیا می دانید مرورگر شما بسیار قدیمی است؟ برای استفاده کامل از امکانات این سایت، مرورگر خود را به روز کنید.

    جستجوی آرشیو "تحقیقات بازاریابی اینترنتی"
  • دلایل استفاده از محتوای بصری در بازاریابی

    ۱ مهر ۱۳۹۱

    امروزه بازاریابان از محتوای بصری در کمپین های بازاریابی خود به وفور استفاده می کنند و دلیل استفاده از آن نیز نتیجه مثبتی است که با استفاده از این نوع محتوا شامل بازدید کننده ، مشتری بالقوه و یا مشتری بالفعل بیشتر به دست آورده اند. در این مطلب به آمار استفاده از محتوای بصری در بازاریابی پرداخته می شود.

    ادامه مطلب
    • توسط: محمد مهدی هاتفی
    • تعداد دیدگاه: دیدگاه‌ها برای دلایل استفاده از محتوای بصری در بازاریابی بسته هستند
    • دسته بندی: تحقیقات بازاریابی اینترنتی
  • کل صرف هزینه در تبلیغات آنلاین و رسانه های مختلف در سراسر جهان

    میزان صرف هزینه تبلیغات در رسانه های مختلف در سراسر جهان ، سال 2010 تا 2016
    ۲۷ شهریور ۱۳۹۱

    موسسه تحقیقاتی ایمارکتر پیش بینی می نماید که میزان رشد صرف هزینه بر روی تبلیغات آنلاین در سال ۲۰۱۲ در سراسر جهان به میزان ۲۱٫۳ درصد می باشد. در این مطلب به بررسی میزان صرف هزینه در رسانه های مختلف و اینترنت در سراسر جهان به تفکیک کشورها و مناطق پرداخته می شود.

    ادامه مطلب
    • توسط: محمد مهدی هاتفی
    • تعداد دیدگاه: دیدگاه‌ها برای کل صرف هزینه در تبلیغات آنلاین و رسانه های مختلف در سراسر جهان بسته هستند
    • دسته بندی: تحقیقات بازاریابی اینترنتی
  • وضعیت دانلود اپلیکیشن های موبایل در سراسر جهان

    مدت زمان سپری شده بر روی اینترنت و اپلیکیشن های موبایل
    ۲۳ شهریور ۱۳۹۱

    کاربران تلفن های هوشمند تعداد زیادی اپلیکیشن های موبایل خصوصا اپلیکیشن های رایگان را دانلود می نمایند اما طبق بررسی های موسسه تحقیقاتی ABI این روند در آینده کمتر خواهد شد.

    ادامه مطلب
    • توسط: محمد مهدی هاتفی
    • تعداد دیدگاه: دیدگاه‌ها برای وضعیت دانلود اپلیکیشن های موبایل در سراسر جهان بسته هستند
    • دسته بندی: تحقیقات بازاریابی اینترنتی
  • تاثیر تبلیغات بر روی موبایل بر خرید در رایانه های رومیزی

    عکس العمل کاربران تلفن های هوشمند و تبلت ها پس از مشاهده تبلیغات موبایل
    ۲۰ شهریور ۱۳۹۱

    بر اساس تحقیقات صورت گرفته در خصوص میزان تاثیر انجام تبلیغات بر روی موبایل بر میزان خرید ، دارندگان دستگاه های همراه مانند تبلت ها و تلفن های هوشمند پس از مشاهده تبلیغات بر روی دستگاه های همراه خود بیشتر تمایل دارند خرید آنلاین را توسط رایانه های رومیزی خود انجام دهند.

    ادامه مطلب
    • توسط: محمد مهدی هاتفی
    • تعداد دیدگاه: دیدگاه‌ها برای تاثیر تبلیغات بر روی موبایل بر خرید در رایانه های رومیزی بسته هستند
    • دسته بندی: تحقیقات بازاریابی اینترنتی
  • افزایش ترافیک گوگل پلاس از ماه نوامبر ۲۰۱۱ تا ژوئن ۲۰۱۲

    رشد ترافیک شبکه اجتماعی گوگل پلاس از ماه نوامبر 2011 تا ژوئن 2012
    ۱۸ شهریور ۱۳۹۱

    بر اساس اعلام موسسه کام اسکور میزان ترافیک شبکه اجتماعی گوگل پلاس در سراسر جهان از ماه نوامبر ۲۰۱۱ تا ژوئن ۲۰۱۲ به میزان ۶۶ درصد افزایش یافته است که در این بازه زمانی در کشور آمریکا این میزان رشد ۸۲ درصد می باشد.

    ادامه مطلب
    • توسط: محمد مهدی هاتفی
    • تعداد دیدگاه: دیدگاه‌ها برای افزایش ترافیک گوگل پلاس از ماه نوامبر ۲۰۱۱ تا ژوئن ۲۰۱۲ بسته هستند
    • دسته بندی: تحقیقات بازاریابی اینترنتی
  • گزارش وبلاگ نویسی در سال ۲۰۱۲

    گزارش وبلاگ نویسی در سال 2012
    ۱۵ شهریور ۱۳۹۱

    وبلاگ نویسی در سراسر جهان به امری رایج تبدیل شده است. وبلاگ نویسی در خصوص کسب و کار نیز از اهمیت ویژه ای برخوردار است. در این مطلب به بررسی آمار و اعداد وبلاگ نویسی پرداخته می شود.

    ادامه مطلب
  • نقش نظرات آنلاین در تحقیق برای خرید وسایل نقلیه

    online-reviews
    ۱۳ شهریور ۱۳۹۱

    امروزه نقش نظرات آنلاین در خرید محصولات و خدمات بسیار حائز اهمیت است به طوری که اعلام شده است تقریبا از هر ۱۰ خریدار وسایل نقلیه در آمریکا ، ۷ نفر از آنان نظرات آنلاین را مطالعه و در تصمیم گیری خود از آن ها استفاده کرده اند. در این مطلب به نقش نظرات آنلاین در فرایند تحقیق برای خرید خودرو پرداخته می شود.

    ادامه مطلب
    • توسط: محمد مهدی هاتفی
    • تعداد دیدگاه: دیدگاه‌ها برای نقش نظرات آنلاین در تحقیق برای خرید وسایل نقلیه بسته هستند
    • دسته بندی: تحقیقات بازاریابی اینترنتی
  • معرفی وبلاگ ۷۰۱۰

    ۷ شهریور ۱۳۹۱

    وبلاگ ۷۰۱۰ وابسته به وب سایت ۷۰۱۰ روزنامه خراسان به منظور ارتقا دانش عمومی کاربران اینترنتی فارسی زبان در خصوص مسائل مربوط به تبلیغات و بازاریابی اینترنتی به طور رسمی در تاریخ ۷ شهریور سال ۱۳۹۱ راه اندازی شده است. این وبلاگ از دو قسمت مطالب مربوط به تحقیقات بازاریابی اینترنتی و مطالب آموزشی بازاریابی اینترنتی تشکیل شده است. مطالب تحقیقاتی بازاریابی اینترنتی شامل اعداد ، آمار و نمودارها به منظور کمک به تصمیم گیری در […]

    ادامه مطلب