توجه: آیا می دانید مرورگر شما بسیار قدیمی است؟ برای استفاده کامل از امکانات این سایت، مرورگر خود را به روز کنید.

    جستجوی آرشیو "تحقیقات بازاریابی اینترنتی"
  • کارایی ارسال ایمیل ها در روزهای پایان هفته بیشتر است

    email-sending
    ۲۸ بهمن ۱۳۹۲

    در بازاریابی ایمیلی تعداد ایمیل های ارسالی یکی از سوالات بحث برانگیز محسوب می شود. در بررسی کلی که انجام شده است این نتیجه به دست آمده که تعداد ایمیل های ارسالی در سال ۲۰۱۳ نسبت به سال ۲۰۱۲ بیشتر شده است. در این مطلب در این مورد بیشتر نوشته می شود.

    ادامه مطلب
    • توسط: محمد مهدی هاتفی
    • تعداد دیدگاه: دیدگاه‌ها برای کارایی ارسال ایمیل ها در روزهای پایان هفته بیشتر است بسته هستند
    • دسته بندی: تحقیقات بازاریابی اینترنتی
  • موتورهای جستجو بهترین منبع افزایش بازدید برای سایت های تجارت الکترونیک

    increase-web-traffic
    ۱۴ بهمن ۱۳۹۲

    هدف از ایجاد هر وب سایت افزایش تعداد بازدید کنندگان و نتیجه نهایی آن اطلاع رسانی و یا درآمد زایی به صورت مستقیم و غیر مستقیم است. سایت های تجارت الکترونیک نیز سایت هایی هستند که محصولات و خدماتی را به صورت آنلاین می فروشند. بنابراین شاید جالب به نظر برسد که بدانید بهترین منبع برای افزایش تعداد بازدید کنندگان موتورهای جستجو هستند. در این مطلب در این مورد بیشتر نوشته می شود.

    ادامه مطلب
  • سهم صرف هزینه های تبلیغاتی در سال ۲۰۱۳ و ۲۰۱۶

    golabl-ad-spend
    ۹ بهمن ۱۳۹۲

    در مطالب قبلی وبلاگ چندین دفعه در مورد نحوه هزینه کرد بودجه های تبلیغاتی توضیحاتی داده شده است. در این مطلب به پیش بینی به روز تری در مورد هزینه های تبلیغاتی پرداخته می شود.

    ادامه مطلب
    • توسط: محمد مهدی هاتفی
    • تعداد دیدگاه: دیدگاه‌ها برای سهم صرف هزینه های تبلیغاتی در سال ۲۰۱۳ و ۲۰۱۶ بسته هستند
    • دسته بندی: تحقیقات بازاریابی اینترنتی
  • دلایل خریداران آنلاین برای انتخاب یک وب سایت به جای وب سایت دیگر

    e-commerce
    ۵ بهمن ۱۳۹۲

    با پیشرفت استفاده از اینترنت و تمایل صاحبان کسب و کارها برای فروش محصولات خود به صورت آنلاین ، رقابت در این حوزه هم زیاد شده است. در این مطلب به دلایل اولویت دهی خریداران آنلاین برای استفاده از یک وب سایت نسبت به وب سایت های دیگر پرداخته می شود.

    ادامه مطلب
  • رضایت مشتریان از روش های پشتیبانی مختلف

    support-logo
    ۲ بهمن ۱۳۹۲

    در مطالب قبلی وبلاگ در مورد روش های متنوع پشتیبانی مطالبی نوشته شده بود اما در این مطلب به مقایسه روش های مختلف پشتیبانی بر اساس نظرسنجی که انجام شده است پرداخته می شود.

    ادامه مطلب
    • توسط: محمد مهدی هاتفی
    • تعداد دیدگاه: دیدگاه‌ها برای رضایت مشتریان از روش های پشتیبانی مختلف بسته هستند
    • دسته بندی: تحقیقات بازاریابی اینترنتی
  • از ویدئوها در کدام قسمت بازاریابی اینترنتی استفاده می شود

    video-online-marketing
    ۲۱ دی ۱۳۹۲

    در استراتژی بازاریابی محتوا از انواع مختلف محتوا مانند متن ، تصویر ، ویدئو و … استفاده می شود. اما سوالی که پیش می آید این است که ویدئوهای ایجاد شده در کدام بخش های بازاریابی اینترنتی بیشتر استفاده می شوند. در این مطلب به نتایج نظرسنجی که در این مورد انجام شده است پرداخته می شود.

    ادامه مطلب
    • توسط: محمد مهدی هاتفی
    • تعداد دیدگاه: دیدگاه‌ها برای از ویدئوها در کدام قسمت بازاریابی اینترنتی استفاده می شود بسته هستند
    • دسته بندی: تحقیقات بازاریابی اینترنتی
  • خطرات بازاریابی ایمیلی برای شرکت ها

    spam-marking
    ۴ دی ۱۳۹۲

    بازاریابی ایمیلی یک روش بازاریابی بسیار مفید است که استفاده از آن می تواند به کسب و کارهای مختلف کمک کند. اما نحوه استفاده از این روش بازاریابی اینترنتی هم اهمیت زیادی دارد. در این مطلب که برگرفته از یک نظرسنجی است دلایلی مشخص شده که باعث نارضایتی خاطر کاربران در هنگام دریافت ایمیل ها از سوی شرکت ها می شود.

    ادامه مطلب
    • توسط: محمد مهدی هاتفی
    • تعداد دیدگاه: دیدگاه‌ها برای خطرات بازاریابی ایمیلی برای شرکت ها بسته هستند
    • دسته بندی: تحقیقات بازاریابی اینترنتی
  • روش های افزایش اعتبار به وبلاگ

    blog-credibility
    ۲۷ آذر ۱۳۹۲

    وبلاگ ها بخشی از وب سایت ها هستند که بروز رسانی های مستمر دارند و در آن ها مطالبی منتشر می شوند که مشکلات کاربران را برطرف کنند. اما چگونه می توان اعتبار وبلاگ و مطالبی که در آن نوشته می شود را افزایش داد؟ در این مطلب در این مورد اطلاعات بیشتری در اختیار شما قرار می گیرد.

    ادامه مطلب
  • زمان بارگذاری وب سایت های برندهای ثروتمند در تلفن های هوشمند

    website-load-time
    ۱۳ آذر ۱۳۹۲

    تاکنون مطالب زیادی در مورد زمان بارگذاری وب سایت ها و تاثیر آن ها در سئو نوشته شده است اما در این مطلب با زمان بارگذاری وب سایت های برندهای ثروتمند در تلفن های هوشمند آشنا می شوید که می توانید آن را با وب سایت خود مقایسه کنید.

    ادامه مطلب
    • توسط: محمد مهدی هاتفی
    • تعداد دیدگاه: دیدگاه‌ها برای زمان بارگذاری وب سایت های برندهای ثروتمند در تلفن های هوشمند بسته هستند
    • دسته بندی: تحقیقات بازاریابی اینترنتی
  • مدت زمان ویدئوهای تبلیغاتی بر روی موبایل

    mobile-video-ad-thumbnail
    ۶ آذر ۱۳۹۲

    در این مطلب با نوعی از تبلیغات آشنا می شویم که در حال حاضر در  کشور ما اگر غیر ممکن نباشد بسیار انجام آن سخت است و بازخورد زیادی ندارد و این نوع از تبلیغات ، تبلیغات ویدئویی بر روی موبایل است. در این مطلب بیشتر در این مورد توضیح داده می شود.

    ادامه مطلب
    • توسط: محمد مهدی هاتفی
    • تعداد دیدگاه: دیدگاه‌ها برای مدت زمان ویدئوهای تبلیغاتی بر روی موبایل بسته هستند
    • دسته بندی: تحقیقات بازاریابی اینترنتی