توجه: آیا می دانید مرورگر شما بسیار قدیمی است؟ برای استفاده کامل از امکانات این سایت، مرورگر خود را به روز کنید.

استفاده کسب و کارهای کوچک از شبکه های اجتماعی در بازاریابی

۷ مرداد ۱۳۹۲

امروزه استفاده از شبکه های اجتماعی در فرایندهای بازاریابی به سرعت رشد داشته است به طوری که ۸۲% کسب و کارهای کوچک از شبکه های اجتماعی در فرایندهای بازاریابی خود استفاده می کنند اما درصدی نیز از این نوع روش بازاریابی استفاده نمی کنند. در این مطلب به بررسی دلایلی که بعضی کسب و کارهای کوچک از شبکه های اجتماعی در فرایندهای بازاریابی استفاده نمی کنند پرداخته می شود.

کسب و کارهای کوچک بیشتر از بازاریابی ایمیلی در فرایندهای بازاریابی خود استفاده می کنند و آن دسته که از شبکه های اجتماعی تاکنون استفاده نکرده اند دلیل اصلی عدم استفاده را کافی دانستن بازاریابی ایمیلی در فرایندهای بازاریابی خود می  دانند.

مشاهده تصویر در اندازه واقعی

دلایلی که بعضی کسب و کارهای کوچک از رسانه های اجتماعی استفاده نمی کنند

با دانستن دلایل عدم استفاده بعضی کسب و کارهای کوچک از شبکه های اجتماعی در بازاریابی می توان راه حل هایی برای آن ها یافت. به عنوان مثال در صورتی که در زمینه مشاوره بازاریابی فعالیت می کنید می توانید همایش و سمینار برگزار نمایید و یا یک پکیج آموزشی ایجاد کنید و به مشاوره کسب و کارهای کوچک بپردازید.

منبع : وبلاگ تبلیغات و بازاریابی اینترنتی ۷۰۱۰

برگرفته از : مارکتینگ چارتز

  • تعداد مشاهده مطلب: 3,311

 

پست های مرتبط

از این مقاله لذت بردید؟ به اشتراکش بگذارید!

برچسب ها

دیدگاه ها بسته شده اند.