توجه: آیا می دانید مرورگر شما بسیار قدیمی است؟ برای استفاده کامل از امکانات این سایت، مرورگر خود را به روز کنید.

تمایل کاربران در کشورهای مختلف برای اشتراک گذاری مطالب

۲۷ خرداد ۱۳۹۲

امروزه استفاده از شبکه های اجتماعی برای اشتراک گذاری مطالب به امری رایج تبدیل شده است. اما این میزان اشتراک گذاری در میان کاربران کشورهای مختلف با یکدیگر متفاوت است. در این مطلب به بررسی میزان علاقه کاربران در کشورهای مختلف برای اشتراک گذاری مطالب پرداخته می شود.

مسئله اشتراک گذاری مطالب در شبکه های اجتماعی از جنبه های مختلفی قابل بررسی است. یکی از این جنبه ها میزان علاقه کاربران برای برقراری ارتباط و مطرح کردن مسائل شخصی و یا مسائل دیگر ، با دیگران است. در میان کشورهای مختلف کاربران اینترنت در کشور عربستان سعودی بیشترین میزان اشتراک گذاری مطالب را دارا هستند و کاربران کشور ژاپن کمترین میزان اشتراک گذاری را دارند.

یک جنبه دیگر که می توان آن را نیز در نظر گرفت میزان موفقیت فعالیت های بازاریابی در شبکه های اجتماعی در کشورهای مختلف است به طوری که هر چه کاربران اینترنتی تمایل بیشتری به اشتراک گذاری مطالب داشته باشند میزان موفقیت در بازاریابی شبکه های اجتماعی افزایش می یابد.

تمایل کاربران برای اشتراک گذاری آنلاین مطالب

نکات بازاریابی

همان طور که در نمودار فوق مشخص است میزان علاقه مندی کاربران کشورهای مختلف برای اشتراک گذاری مطالب با یکدیگر متفاوت است. در کشورهایی که اشتراک گذاری بیشتری در شبکه های اجتماعی صورت می گیرد استفاده از بازاریابی شبکه های اجتماعی موفقیت آمیزتر می تواند باشد.

منبع : وبلاگ تبلیغات و بازاریابی اینترنتی ۷۰۱۰

برگرفته از : مارکتینگ چارتز

  • تعداد مشاهده مطلب: 1,874

 

پست های مرتبط

از این مقاله لذت بردید؟ به اشتراکش بگذارید!

برچسب ها

۲ دیدگاه

    • dfsdf

    • خرداد ۲۹, ۱۳۹۲

    عکس ها لود نمیشن. چرا؟ فقط یه چیزی این وسط مینویسه loading
    درستش کنید واگرنه دیگه نمیام تو این وبسایت:)

      • محمد مهدی هاتفی

      • خرداد ۳۰, ۱۳۹۲

      سلام
      کدام عکس ها لود نمی شوند؟اگر مشکلی در وبلاگ است لطفا گزارش بدین تا رفعش کنیم. ممنون