توجه: آیا می دانید مرورگر شما بسیار قدیمی است؟ برای استفاده کامل از امکانات این سایت، مرورگر خود را به روز کنید.

بازاریابی در فیس بوک ، محبوب ترین در بین شبکه های اجتماعی

۴ شهریور ۱۳۹۲

بازاریابی در فیس بوک نه تنها در دنیا بلکه در ایران نیز بسیار رایج شده است. از وزرا گرفته تا شرکت ها و هر فردی که حرفی برای گفتن دارد و تمایل دارد در فیس بوک با مخاطبین در ارتباط باشد یک صفحه فیس بوک برای خود می زند و به بروز رسانی آن مشغول می شود. در این مطلب نتایج یک بررسی که در مورد بازاریابی در شبکه های اجتماعی مختلف است بیان شده اند.

به جرات می توان گفت که نمی توان نقش استفاده از شبکه های اجتماعی در بازاریابی را کتمان کرد. استفاده از خدمات شبکه های اجتماعی رایگان هستند ، مخاطبان بیشماری دارند و فرصت بالقوه ای دارند تا از آن ها برای بازاریابی استفاده کرد.

بعضی از شبکه های اجتماعی که در تصویر زیر به آن ها اشاره شده است در ایران مخاطب زیادی ندارند اما فیس بوک به جرات می توان گفت که در ایران پرمخاطب ترین شبکه اجتماعی است. طبق نتایج یک بررسی که انجام شده است بازاریابان اعلام کرده اند که فیس بوک دارای بیشترین میزان رشد در صرف هزینه تبلیغات و بازاریابی در ۱۲ ماه آینده است.

مشاهده تصویر در اندازه واقعی

سرمایه گذاری بر روی تبلیغات و بازاریابی در رسانه های اجتماعی

شبکه اجتماعی لینکدین کم کم در بین شبکه های اجتماعی در ایران در حال جذب مخاطب است اما شبکه های اجتماعی دیگر در ایران مخاطب زیادی ندارند.

هدف از نوشتن این مطلب این است که شما را به فعالیت در شبکه های اجتماعی دعوت کند. اولین قدم برای این کار راه اندازی یک صفحه در فیس بوک است. به اشتباه دیده می شود که بعضی شرکت ها یا افراد از پروفایل های فیس بوک برای بازاریابی استفاده می کنند که کاری بسیار اشتباه است. در مطالب وبلاگ ۷۰۱۰ برچسبی به نام فیس بوک تعریف شده است که سعی شده در قالب این برچسب مطالب کاربردی در مورد بازاریابی در فیس بوک ارائه شوند.

منبع : وبلاگ تبلیغات و بازاریابی اینترنتی ۷۰۱۰

برگرفته از : مارکتینگ چارتز

  • تعداد مشاهده مطلب: 5,862

 

پست های مرتبط

از این مقاله لذت بردید؟ به اشتراکش بگذارید!

برچسب ها

۳ دیدگاه

  • سلام
    خیلی مطلب خوبی بود:)
    خیلی دنبالش بودم
    کلاً مطالبتون جالبه
    دوست دارم لینکتون کنم، اگه شما هم تمایل به تبادل لینک هستید یا اصلاً دوست ندارید که من هم لینکتون کنم، لطفاً تو یکی از مطالبم، تو قسمت نظرات اعلام کنید.
    ممنون.

  • با سلام و تشکر بابت راهنماییهای صادقانه و بی دریغتون
    بنده در فیس بوک یه پیج بیزینسی با عنوان تبلیغ کده کوچک من ساختم و حول و حوش ۱۷۰۰ تا لایک دارم ولی متاسفانه نمیتونم از این ۱۷۰۰ لایک به نحو احسنت استفاده کنم .میخواستم راهنماییم بفرمایید که چطور میتونم درست مدیریت کنم و کسب درامد داشته باشم.
    خوشحال میشم اگه کمکم کنین.
    با تشکر : سمیرا ربیعی

    https://www.facebook.com/TablighKade

      • محمد مهدی هاتفی

      • شهریور ۹, ۱۳۹۲

      باید فکر کنید و یک ایده جدیدی در صفحه پیاده سازی کنید. صادقانه بگم مردم زیاد تمایلی به دیدن تبلیغات ندارند ولی اگر این کار متفاوت به آن ها ارائه بشه جلب توجه می کنه. مثلا محصولاتی که در بازه های زمانی خاص خرید شون با تخفیف همراه است رو در صفحه معرفی کنید و یا اینکه در وبلاگ وب سایت تون یک مطلب راجع به فلان مدل فلان ساعت بنویسید و آن مطلب را در فیس بوک به اشتراک بگذارید و بعد لینک خرید را هم در فیس بوک و هم در وبلاگ بگذارید.اول در مشتری احساس نیاز را ایجاد کنید و بعد محصول را بفروشید وگرنه تبلیغات به تنهایی فایده زیادی ندارد.