توجه: آیا می دانید مرورگر شما بسیار قدیمی است؟ برای استفاده کامل از امکانات این سایت، مرورگر خود را به روز کنید.

نقش جایگاه نتایج در گوگل بر ترافیک وب سایت

۱۷ تیر ۱۳۹۲

امروزه رقابت بین تمامی وب سایت ها برای ارتقا رتبه در موتورهای جستجو بسیار زیاد شده است. مدیران وب سایت ها از تمامی توان خود برای بهره گیری بیشتر از موتورهای جستجو خصوصا گوگل استفاده می کنند تا ترافیک وب سایت خود را افزایش دهند. اما موردی که در این میان مهم است نقش جایگاه قرار گیری وب سایت در نتایج موتورهای جستجو بر ترافیک وب سایت است. در این مطلب به توضیح نقش جایگاه صفحات وب سایت ها بر اساس کلید واژه های مختلف در گوگل بر ترافیک وب سایت ها پرداخته می شود.

بر اساس بررسی که در دو کشور آمریکا و کانادا صورت گرفته است ۹۱٫۵% جستجو کنندگان در گوگل از نتایج صفحه اول جستجو ها استفاده می کنند و بقیه به صفحات بعدی نتایج نیز مراجعه می کنند. در این میان افرادی نیز از صفحه اول گوگل برای انتخاب وب سایت مورد نظر خود استفاده می کنند به رتبه وب سایت توجه زیادی دارند به طوری که ۳۲٫۵% افرادی که از صفحه اول نتایج گوگل سایتی را انتخاب می کنند بر روی رتبه اول گوگل کلیک می کنند و به ترتیب در رتبه های بعدی کمتر و کمتر می شود.

نقش جایگاه صفحات وب سایت در نتایج گوگل بر جذب ترافیک

نکات آموزشی

اما چه نکاتی می توان از نمودار بالا یاد گرفت؟ نقش سئو در ترافیک وب سایت بسیار زیاد است اما روش های جدید انجام سئو با روش های قدیمی تفاوت های زیادی دارد. در روش قدیمی انجام سئو ، برای هر کلید واژه صفحه ای ایجاد و کلید واژه چندین بار تکرار می شد و کارهایی از این قبیل اما در روش های جدید تاکید بر روی کلید واژه های طولانی تر یا به اصطلاح دم بلند است و برای این کار نمی توان برای هر کلید واژه یک صفحه ایجاد کرد و تاکید بر ایجاد وبلاگ برای وب سایت ها می شود. وبلاگ ها بخش هایی از وب سایت ها هستند که به تولید محتوای مستمر و مفید می پردازند.

منبع : وبلاگ تبلیغات و بازاریابی اینترتی ۷۰۱۰

برگرفته از : مارکتینگ چارتز

  • تعداد مشاهده مطلب: 1,878

 

پست های مرتبط

از این مقاله لذت بردید؟ به اشتراکش بگذارید!

برچسب ها

۱ دیدگاه