توجه: آیا می دانید مرورگر شما بسیار قدیمی است؟ برای استفاده کامل از امکانات این سایت، مرورگر خود را به روز کنید.

وضعیت بازار تجارت الکترونیک در مورد کالاهای لوکس

۲۲ خرداد ۱۳۹۲

کالاهای لوکس کالاهایی هستند که ضروری و حیاتی نیستند و طبیعتا زمانی صرف هزینه بر روی آن ها انجام می شود که نیازهای اساسی افراد برطرف گردد. در این مطلب به بررسی وضعیت تجارت الکترونیک در مورد کالاهای لوکس در سراسر جهان پرداخته می شود.

با توجه به اینکه اقتصاد جهانی در سراسر جهان در بعضی کشورها با مشکلاتی مواجه است اما این موضوع بر رغبت مردم به خرید کالاهای لوکس تاثیر زیادی نداشته و خرید این نوع از کالاها افزایش داشته است. در میان کشورهای دنیا کشور چین با ۱۸% افزایش در خرید کالاهای لوکس افزایش قابل ملاحظه ای دارد و همچنین سهم خرید محصولات لوکس مخصوص مردها در سال ۲۰۱۲ ،  ۴۱% می باشد.

درآمد حاصل از فروش محصولات لوکس در سراسر جهان

اما خرید کالاهای لوکس از طریق اینترنت نیز با استقبال زیادی مواجه شده است به طوری که مانند سال های گذشته ۲۵% افزایش در میزان خرید آنلاین صورت گرفته است.

درآمد حاصل از فروش آنلاین محصولات لوکس در سراسر جهان

بازاریابان برندهای کالاهای لوکس نیز برای افزایش فروش آنلاین خود بیشتر از رسانه های اجتماعی و دیجیتال در فرایندهای بازاریابی استفاده می کنند.

افزایش هزینه بازاریابان کالاهای لوکس از طریق بازاریابی رسانه های اجتماعی

نکات بازاریابی

با گسترش استفاده از اینترنت برای انجام خرید ها ، علاوه بر خرید کالاهای اساسی و غیر لوکس ، کاربران اینترنتی تمایل زیادی نیز به خرید کالاهای لوکس پیدا کرده اند. آماری که در این مطلب ارائه شد شاهد بر این موضوع است. البته این موضوع در کشور ما با توجه به اعتماد کمتری که مردم نسبت به اینترنت دارند در بلند مدت اجرائی خواهد شد و توصیه می شود که در شرایط فعلی ، فروشندگان محصولات لوکس از طریق اینترنت و با ایجاد وب سایتی محصولات خود را به دیگران معرفی کنند.

منبع : وبلاگ تبلیغات و بازاریابی اینترنتی ۷۰۱۰

برگرفته از : ایمارکتر

  • تعداد مشاهده مطلب: 3,619

 

پست های مرتبط

از این مقاله لذت بردید؟ به اشتراکش بگذارید!

برچسب ها

دیدگاه ها بسته شده اند.