توجه: آیا می دانید مرورگر شما بسیار قدیمی است؟ برای استفاده کامل از امکانات این سایت، مرورگر خود را به روز کنید.

سهم صرف هزینه های تبلیغاتی در سال ۲۰۱۳ و ۲۰۱۶

۹ بهمن ۱۳۹۲

در مطالب قبلی وبلاگ چندین دفعه در مورد نحوه هزینه کرد بودجه های تبلیغاتی توضیحاتی داده شده است. در این مطلب به پیش بینی به روز تری در مورد هزینه های تبلیغاتی پرداخته می شود.

با پایان سال ۲۰۱۳ و قطعی شدن اطلاعات در این سال ، بازار پیش بینی در مورد بودجه های تبلیغاتی و روش هزینه کرد آن در سال های دیگر گرم شده است. در یکی از این پیش بینی ها به مقایسه اعداد سال های ۲۰۱۳ و ۲۰۱۶ پرداخته می شود. پیش بینی های انجام شده حاکی از آن است که تبلیغات تلویزیونی ، تبلیغات در روزنامه ها و مجلات و تبلیغات در رادیو کاهش می یابد و در نقطه مقابل ، تبلیغات اینترنتی در کامپیوترهای رومیزی ، تبلیغات اینترنتی بر روی دستگاه های موبایل و تبلیغات در سینما ها افزایش می یابد و تبلیغات محیطی ثابت می ماند.

مشاهده تصویر در اندازه واقعی

سهم صرف هزینه در تبلیغات جهانی

چه کار باید کرد؟

آن دسته از شرکت هایی موفق هستند که با خواندن این مطلب تغییرات مثبت و منفی آن را بر روی کسب و کار خود بررسی کنند. به عنوان مثال روزنامه های کشور که درصد زیادی از درآمد خود را از طریق تبلیغات چاپی تامین می کنند باید به این تغییر رویکردها به عنوان هشداری نگاه کنند. این تغییرات خواه یا ناخواه به ایران هم می رسد و باید بر روی کسب و کارهای اینترنتی از هم اکنون سرمایه گذاری کرد تا در آینده از بقیه رقبا جلوتر بود.

منبع : وبلاگ ۷۰۱۰

برگرفته از : مارکتینگ چارتز

  • تعداد مشاهده مطلب: 4,449

 

پست های مرتبط

از این مقاله لذت بردید؟ به اشتراکش بگذارید!

برچسب ها

دیدگاه ها بسته شده اند.