توجه: آیا می دانید مرورگر شما بسیار قدیمی است؟ برای استفاده کامل از امکانات این سایت، مرورگر خود را به روز کنید.

رضایت مشتریان از روش های پشتیبانی مختلف

۲ بهمن ۱۳۹۲

در مطالب قبلی وبلاگ در مورد روش های متنوع پشتیبانی مطالبی نوشته شده بود اما در این مطلب به مقایسه روش های مختلف پشتیبانی بر اساس نظرسنجی که انجام شده است پرداخته می شود.

در مطلب استفاده از فیس بوک و تویتر در سیستم های ارتباط با مشتریان به روش جدید استفاده از شبکه های اجتماعی در این سیستم ها پرداخته شد. اما نتایج نظرسنجی نشان می دهد که کاربران همچنان روش های دیگر ارتباط با مشتریان را مانند ارتباط تلفنی ، چت ، ارسال ایمیل و … را ترجیح می دهند.

رضایت مشتریان از روش های پشتیبانی مختلف

مطلبی که می توان از این تصویر نتیجه گرفت این است که علاوه بر روش های جدید تر برای ارتباط با مشتریان باید از روش های دیگر هم استفاده کرد. بعضا در وب سایت هایی که مراجعه می کنم می بینم که یا فقط یک شماره تماس وجود دارد و ایمیل و مشخصات دیگری وجود ندارد و یا یک فرم تنها در صفحه است و یا هیچ شماره تماسی در صفحه نیست که واقعا باعث تعجب است. مثلا در صفحه ارتباط با ما در وب سایت تابناک به عنوان یکی از پر بازدید کننده ترین وب سایت های ایرانی هیچ شماره تماسی دیده نمی شود و فقط یک فرم و یک ایمیل وجود دارد که این مسئله ممکن است باعث نارضایتی کاربران شود.

صفحه تماس با در سایت تابناک

همچنین می توان از تصویر نمودار به عنوان معیاری برای روش های ایده آل پشتیبانی نام برد. وب سایت ۷۰۱۰ سعی کرده است از اغلب این روش ها استفاده کند و با مشتریان خود در ارتباط باشد.

امیدوارم این مطلب توانسته باشد معیاری برای مقایسه وب سایت های مختلف در خصوص روش های ارتباط با مشتریان برای شما فراهم کند.

منبع : وبلاگ ۷۰۱۰

برگرفته از : مارکتینگ چارتز

  • تعداد مشاهده مطلب: 4,327

 

پست های مرتبط

از این مقاله لذت بردید؟ به اشتراکش بگذارید!

برچسب ها

دیدگاه ها بسته شده اند.