توجه: آیا می دانید مرورگر شما بسیار قدیمی است؟ برای استفاده کامل از امکانات این سایت، مرورگر خود را به روز کنید.

تبلیغات آنلاین هدفمند محبوب تر از تبلیغات غیر هدفمند

۶ خرداد ۱۳۹۲

یکی از روش های درآمد زایی وب سایت ها نمایش تبلیغات است. اما نمایش تبلیغات نیز دارای اصول خاص خود است. تبلیغاتی که برای مخاطبان هدف به نمایش در می آیند بسیار بیشتر مورد توجه قرار می گیرند. در این مطلب به بررسی نظر مخاطبان در مورد نمایش تبلیغات آنلاین پرداخته می شود.

تبلیغات آنلاین در صورتی که برای مخاطبان هدف به نمایش در آید می تواند کارایی بالاتری داشته باشد و نکته جالب اینجاست که کاربران نیز ترجیح می دهند برای آن ها تبلیغات هدفمند و مرتبط با علاقه آن ها به نمایش در آید.

میزان علاقه مخاطبان به مشاهده تبلیغات هدفمند

شرکت های پیشرو در نمایش تبلیغات اینترنتی به صورت مداوم به دنبال راه هایی هستند تا بتوانند تبلیغات را برای مخاطبان هدف به نمایش در آورند. به عنوان مثال در انجام تبلیغات در فیس بوک علاوه بر مشخص کردن جزئیات ، تبلیغ دهندگان می توانند تبلیغ را برای مخاطبان با خواسته ها و تمایلات خاص نمایش دهند. به عنوان مثال تبلیغ برای افراد بین رده سنی مشخص که در فلان شهر و کشور هستند و ورزش مورد علاقه آن ها تنیس است به نمایش در آید. در تبلیغات موتورهای جستجو نیز ، تبلیغات برای آن دسته از کابرانی به نمایش در می آید که کلید واژه های مرتبطی را جستجو کرده اند. به عنوان مثال هنگامی که شما به دنبال خرید یک نرم افزار حسابداری هستید موتورهای جستجو تبلیغات مرتبط به فروش محصولات یک کارخانه را پیشنهاد نمی دهند.

نکات بازاریابی

مدیران وب سایت ها باید سعی کنند تا از خلاقیت خود استفاده کنند و تا جایی که ممکن است تبلیغات مرتبط به مخاطبان ارائه دهند چون با این کار هم کاربران وب سایت ها راضی هستند و هم تبلیغ دهندگان نتیجه بهتری از انجام تبلیغات خود می گیرند.

وب سایت ۷۰۱۰ نیز که خود یک وب سایت تبلیغاتی آنلاین محسوب می شود آگهی های وب سایت خود را در ۹ طبقه بندی اصلی قرار داده است به طوری که کاربری که در قسمت املاک آگهی می دهد و یا از آگهی های دیگران استفاده می کند هیچ گاه با آگهی خودرو مواجه نخواهد شد.

  • تعداد مشاهده مطلب: 1,936

 

پست های مرتبط

از این مقاله لذت بردید؟ به اشتراکش بگذارید!

برچسب ها

دیدگاه ها بسته شده اند.