توجه: آیا می دانید مرورگر شما بسیار قدیمی است؟ برای استفاده کامل از امکانات این سایت، مرورگر خود را به روز کنید.

کل صرف هزینه در تبلیغات آنلاین و رسانه های مختلف در سراسر جهان

۲۷ شهریور ۱۳۹۱

موسسه تحقیقاتی ایمارکتر پیش بینی می نماید که میزان رشد صرف هزینه بر روی تبلیغات آنلاین در سال ۲۰۱۲ در سراسر جهان به میزان ۲۱٫۳ درصد می باشد. در این مطلب به بررسی میزان صرف هزینه در رسانه های مختلف و اینترنت در سراسر جهان به تفکیک کشورها و مناطق پرداخته می شود.

با بررسی جدول زیر مشخص می شود که کشور ژاپن در سال ۲۰۱۲ با میزان ۴۷٫۷۵ میلیارد دلار در صدر کشورهای آسیا – اقیانوسیه قرار می گیرد که کشور چین در سال ۲۰۱۳ با پیشی گرفتن از این کشور به رتبه اول ارتقا پیدا خواهد کرد. کشور آمریکا برترین کشور دنیا در زمینه صرف هزینه بر روی تبلیغات در رسانه های مختلف در سال ۲۰۱۲ به میزان ۱۶۹٫۴۸ میلیارد دلار می باشد که تقریبا سه برابر هزینه ای است که در کشور چین در رسانه های مختلف بر روی تبلیغات صرف می گردد.

میزان صرف هزینه تبلیغات در رسانه های مختلف در سراسر جهان ، سال 2010 تا 2016

میزان رشد کل صرف هزینه بر روی تبلیغات در رسانه های مختلف در سراسر جهان امسال به ۷٫۴ درصد می رسد که به علت بازی های المپیک سال ۲۰۱۲ لندن رشد بیشتری را نشان می دهد و این میزان رشد در سال ۲۰۱۳ ، ۶٫۴ درصد خواهد بود. رشد صرف هزینه بر روی رسانه های مختلف در کشورهای آمریکای لاتین و آسیا – اقیانوسیه تقریبا دو برابر میزان رشد جهانی است که سریع ترین میزان رشد می باشد. همچنین در کشورهای اروپای شرقی میزان رشد از میانگین جهانی بیشتر است.

کشور چین در خصوص میزان رشد هزینه در تبلیغات آنلاین رشد سریعی را نشان می دهد که این میزان در سال ۲۰۱۲ ، ۷٫۳۶ میلیارد دلار می باشد. در سال ۲۰۱۴ این میزان رشد ، کشور چین را به دومین کشور بزرگ از لحاظ هزینه بر روی تبلیغات آنلاین تبدیل خواهد کرد.

میزان صرف هزینه در تبلیغات آنلاین در سراسر جهان ، سال 2010 تا 2016

به طور کلی میزان رشد صرف هزینه بر روی تبلیغات آنلاین در سال ۲۰۱۲ ، به ۲۱٫۳ درصد خواهد رسید که این میزان در سال ۲۰۱۱ ، ۲۱٫۱ درصد بوده است و در سال ۲۰۱۶ نیز ۱۰٫۴ درصد خواهد بود. خاور میانه و آفریقا در مجموع در میان مناطق موجود بیشترین میزان رشد صرف هزینه بر روی تبلیغات آنلاین را خواهند داشت ، این در حالی است که در کشورهای آمریکای لاتین ، اروپای شرقی  و آسیا – اقیانوسیه در سال ۲۰۱۶ میزان رشد از میانگین جهانی بیشتر و در کشور آمریکا و کشورهای اروپای غربی میزان رشد ملایم تر خواهد بود.

منبع : وبلاگ تبلیغات و بازاریابی اینترنتی ۷۰۱۰

برگرفته از : ایمارکتر

  • تعداد مشاهده مطلب: 3,367

 

پست های مرتبط

از این مقاله لذت بردید؟ به اشتراکش بگذارید!

برچسب ها

دیدگاه ها بسته شده اند.