توجه: آیا می دانید مرورگر شما بسیار قدیمی است؟ برای استفاده کامل از امکانات این سایت، مرورگر خود را به روز کنید.

چند درصد از ایمیل ها در دستگاه های موبایل بازگشایی می شوند؟

۴ بهمن ۱۳۹۱

دستگاه های موبایل امروزه کاربردهای فراوانی پیدا کرده اند. این کاربردها تا حدی شده اند که ممکن است حتی در آینده این دستگاه ها ، جایگزین دستگاه های دیگر مانند کامپیوترهای رومیزی شوند. در بررسی که صورت گرفته است بازگشایی ایمیل ها در دستگاه های موبایل سهم قابل توجهی از کل بازگشایی ایمیل ها را به دست آورده است. در این مطلب به بررسی میزان بازگشایی ایمیل ها در دستگاه های موبایل پرداخته می شود.

سهم بازگشایی ایمیل ها در دستگاه های موبایل

این بررسی در کشور آمریکا صورت گرفته و نشان دهنده این است که ۳۶ درصد کل ایمیل های بازگشایی شده ، از طریق دستگاه های موبایل بوده است. منظور از دستگاه های موبایل که بررسی ها بر روی آن ها صورت گرفته تلفن های همراه و تبلت ها هستند. در میان تلفن های همراه ، آیفون با ۱۹٫۷% از سهم کل ایمیل های بازگشایی شده در موبایل در رتبه اول قرار دارد و تلفن های همراه دارای سیستم عامل آندروید تنها ۵٫۹% را به خود اختصاص داده اند. در میان تبلت ها نیز محصولات اپل در رتبه اول قرار دارند به طوری که آیپد با ۹٫۶% از کل بازگشایی های ایمیل ها در دستگاه های موبایل در رتبه اول و تبلت های دارای سیستم عامل آندروید با ۰٫۴% در رتبه دوم قرار دارند.

میزان مشارکت در ایمیل های بازگشایی شده در دستگاه های موبایل

منظور از مشارکت در ایمیل های بازگشایی شده در دستگاه های موبایل فعالیتی است که کاربران انجام می دهند. به عنوان مثال می توان به کلیک بر روی لینک های داخل ایمیل اشاره کرد. حتی زمان ارسال ایمیل در میزان بازگشایی و مشارکت دریافت کنندگان ایمیل نیز تاثیر دارد. مطلب زمان های مناسب ارسال ایمیل در بازاریابی ایمیلی به این موضوع می پردازد. در این تحقیق به مورد دیگری نیز اشاره شده است و آن این است که میزان مشارکت دریافت کنندگان ایمیل در تلفن های همراه در ۹۰ دقیقه اول پس از دریافت ، نسبت به دستگاه های دیگر مانند تبلت ها و کامپیوترهای رومیزی به مراتب بیشتر است.

نکات بازاریابی

با افزایش استفاده کاربران از دستگاه های موبایل برای خواندن ایمیل ها ، بهتر است محتوای ایمیل ها به نوعی تهیه شوند که هم در دستگاه های موبایل و هم در کامپیوترهای رومیزی قابلیت خوانده شدن داشته باشند. در مطالب گذشته وبلاگ ، به ایجاد نسخه موبایل برای وب سایت تاکید شده بود و در این مطلب نیز بر این مورد تاکید می شود که محتوای ایمیل ها علاوه بر کامپیوترهای شخصی مانند کامپیوترهای رومیزی و لپ تاپ ها ، به نوعی آماده شوند که در دستگاه های موبایل نیز بدون مشکل قابلیت خوانده شدن داشته باشند.

آیا شما از بازاریابی ایمیلی در کسب و کار خود استفاده می کنید و آیا پس از استفاده از این نوع از بازاریابی ، نتیجه مثبتی در کسب و کار خود دریافت کرده اید؟

منبع : وبلاگ تبلیغات و بازاریابی اینترنتی ۷۰۱۰

برگرفته از : مارکتینگ چارتز

  • تعداد مشاهده مطلب: 1,913

 

پست های مرتبط

از این مقاله لذت بردید؟ به اشتراکش بگذارید!

برچسب ها

دیدگاه ها بسته شده اند.