توجه: آیا می دانید مرورگر شما بسیار قدیمی است؟ برای استفاده کامل از امکانات این سایت، مرورگر خود را به روز کنید.

هزینه های ارسال بالا ، اصلی ترین دلیل برای ترک سبد خرید

۱۹ فروردین ۱۳۹۲

 در انجام تجارت الکترونیک عواملی بر عملکرد وب سایت و میزان فروش از طریق وب سایت موثر است. یکی از این عوامل ، عدم ترک سبد خرید توسط کاربران است. در این مطلب به بررسی دلایل اصلی ترک سبد خرید توسط خریداران آنلاین پرداخته می شود.

بر اساس بررسی هایی که صورت گرفته است اصلی ترین دلیل برای ترک سبد خرید توسط کاربران هزینه ارسال غیر قابل پیش بینی است.

۵۶% ، عدم ارائه اطلاعات کافی در مورد محصول و ۵۰% ، عدم اعتماد به وب سایت های فروشنده را از دلایل بعدی برای ترک سبد خرید اعلام کرده اند.

دلایل اصلی ترک سبد خرید در هنگام خرید آنلایننکات بازاریابی

در فروش های اینترنتی باید به چندین نکته توجه کرد. باید هزینه های متعارفی برای ارسال محصول در نظر گرفت و در حین انجام فروش ، شماره تماسی بابت پشتیبانی و مواجه با مشکلات در معرض دید خریداران قرار گیرد. ترجیحا از نشانه های اعتماد زا برای خریداران از قبیل نماد اعتماد الکترونیکی و یا موسسه معتبری که از شما پشتیبانی می کند در وب سایت استفاده کنید. به عنوان مثال در سایت ۷۰۱۰ که وابسته به روزنامه خراسان است لوگوی روزنامه خراسان در پائین تمام صفحات وب سایت قرار گرفته است.

نشانه اعتماد سایت 7010 وابسته به روزنامه خراسان

آیا شما برای کسب و کار خود از فروشگاه اینترنتی استفاده می کنید و کدامیک از عوامل فوق را در ترک سبد خرید موثرتر می دانید؟

منبع : وبلاگ تبلیغات و بازاریابی اینترنتی ۷۰۱۰

برگرفته از : مارکتینگ چارتز

  • تعداد مشاهده مطلب: 2,810

 

پست های مرتبط

از این مقاله لذت بردید؟ به اشتراکش بگذارید!

برچسب ها

دیدگاه ها بسته شده اند.