توجه: آیا می دانید مرورگر شما بسیار قدیمی است؟ برای استفاده کامل از امکانات این سایت، مرورگر خود را به روز کنید.

مقایسه نرخ کلیک بر روی تبلیغات و نتایج جستجوها

۲۶ مهر ۱۳۹۱

امروزه تمامی وب سایت ها در سراسر جهان به دنبال جذب مخاطب از طریق موتورهای جستجو هستند. کلیک بر روی تبلیغات نمایش داده شده در موتورهای جستجو و کلیک بر روی نتایج ارگانیک که به آن نتایج طبیعی نیز گفته می شود دو روشی است که بازدید کنندگان از طریق موتورهای جستجو وارد وب سایت ها می شوند. در این مطلب به مقایسه اعداد و آمار نرخ کلیک بر روی تبلیغات و نتایج جستجوها در کشور انگلستان همراه با ارائه یک اینفوگرافیک پرداخته می شود.

آمار نرخ کلیک بر روی تبلیغات کلیکی و نتایج ارگانیک در موتورهای جستجو

۱) تبلیغات کلیکی (غیر رایگان) در موتورهای جستجو تنها ۶ درصد کل بازدیدهای ارجاع داده شده از موتورهای جستجو را در بر می گیرد.

۲) رتبه اول در موتورهای جستجو به صورت میانگین ۴۸ درصد کلیک ها را به خود اختصاص می دهد این در حالی است که اگر جستجو مرتبط با نام برند باشد این رقم ۸۰ درصد و در صورت جستجو غیر مرتبط با برندها این میزان ۳۵ درصد می باشد.

۳) خانم ها بر روی تبلیغات کلیکی در موتورهای جستجو بیشتر از آقایان کلیک می نمایند.

۴) با افزایش سن ، احتمال کلیک بر روی تبلیغات کلیکی در موتورهای جستجو نیز افزایش می یابد.

نتایج این بررسی بر اساس ۲۸ میلیون نفر در انگلستان که در مجموع ۱٫۴ میلیارد جستجو در ماه ژوئن سال ۲۰۱۱ انجام داده اند صورت گرفته است که در قالب اینفوگرافیک زیر ارائه می گردد.

اینفوگرافیک ارزیابی بازاریابی موتورهای جستجو در انگلستان

منبع : وبلاگ تبلیغات و بازاریابی اینترنتی ۷۰۱۰

برگرفته از : searchenginepeople.com

  • تعداد مشاهده مطلب: 3,667

 

پست های مرتبط

از این مقاله لذت بردید؟ به اشتراکش بگذارید!

برچسب ها

دیدگاه ها بسته شده اند.