توجه: آیا می دانید مرورگر شما بسیار قدیمی است؟ برای استفاده کامل از امکانات این سایت، مرورگر خود را به روز کنید.

عنوان ایمیل ، مهمترین عامل در بازاریابی ایمیلی

۲ اردیبهشت ۱۳۹۲

در انجام بازاریابی ایمیلی ، سه عامل نرخ بازگشایی ایمیل ها ، نرخ کلیک بر روی لینک های داخل ایمیل و نرخ تبدیل دریافت کنندگان ایمیل به مشتریان بالقوه و بالفعل مهمترین عواملی هستند که در بازاریابی ایمیلی مهم هستند. در این مطلب به بررسی عواملی که در بازاریابی ایمیلی مورد آزمایش قرار می گیرند پرداخته می شود.

بر اساس نظرسنجی که از ۲۷۳۵ بازاریاب در خصوص عوامل مورد آزمایش در بازاریابی ایمیلی صورت گرفته است ، آزمایش عنوان ایمیل مهم ترین عامل در بازاریابی ایمیلی بوده است.

عواملی که در بازاریابی ایمیلی مورد آزمایش قرار گرفته اند

برای اینکه نرخ کلیک بر روی لینک های داخل ایمیل و یا نرخ تبدیل دریافت کنندگان ایمیل به مشتری افزایش یابد باید ابتدا ایمیل ارسال شده بازگشایی شود و سپس این نتایج به دست آید. پر واضح است که انتخاب عنوان مناسب یکی از مهمترین عوامل در بازگشایی ایمیل ها باشد.

تاثیر گذاری هر یک از عوامل ذکر شده برای آزمایش در بازاریابی ایمیلی با یکدیگر متفاوت است. در نمودار زیر عوامل مورد آزمایش قرار گرفته و میزان تاثیر گذاری آن ها ذکر شده اند. بعضی عوامل تاثیر گذاری بالایی دارند اما کمتر مورد آزمایش قرار می گیرند.

عوامل مورد آزمایش قرار گرفته و میزان تاثیر گذاری آن ها در بازاریابی ایمیلی

نکات بازاریابی

در انجام بازاریابی ایمیلی باید عوامل مختلف مورد آزمایش قرار گیرند تا بیشترین بازدهی به دست آید. اما بعضی عوامل در بازاریابی ایمیلی هستند که تاثیر گذاری بالایی دارند اما کمتر مورد آزمایش قرار می گیرند. در این مطلب دیدگاه بازاریابان اینترنتی در مورد عوامل تاثیر گذار و استفاده از آن ها ذکر شدند که می تواند معیار خوبی برای شروع آزمایش ها در بازاریابی ایمیلی باشد.

منبع : وبلاگ تبلیغات و بازاریابی اینترنتی ۷۰۱۰

برگرفته از : marketingexperiments.com

  • تعداد مشاهده مطلب: 3,187

 

پست های مرتبط

از این مقاله لذت بردید؟ به اشتراکش بگذارید!

برچسب ها

دیدگاه ها بسته شده اند.