توجه: آیا می دانید مرورگر شما بسیار قدیمی است؟ برای استفاده کامل از امکانات این سایت، مرورگر خود را به روز کنید.

سئو برترین راهکار تبدیل بازدید کنندگان به مشتریان بالقوه

۲۱ دی ۱۳۹۱

یکی از مراحل انجام بازاریابی اینترنتی تبدیل بازدید کنندگان از وب سایت به مشتریان بالقوه است که اصطلاحا به آن lead generation  می گویند. در این مطلب برترین روش های تبدیل بازدید کنندگان از وب سایت به مشتریان بالقوه معرفی می گردند.

بر اساس نظرسنجی که در ماه آگوست سال ۲۰۱۲ از بازاریابان کسب و کارهای B2C و B2B انجام شده است سئو ، تاثیر گذارترین راهکار در تبدیل بازدید کنندگان از وب سایت به مشتریان بالقوه معرفی شده است. استفاده از رسانه های اجتماعی و تبلیغات کلیکی نیز دومین و سومین راهکار محسوب می شوند.

تاثیر گذارترین راهکارها برای تبدیل بازدید کنندگان از وب سایت به مشتریان بالقوه

افزایش صرف بودجه در سئو در سال ۲۰۱۳

بر اساس یافته ها در نظرسنجی دیگر ، اولین اولویت بازاریابان B2B ، تبدیل بازدید کنندگان به مشتریان بالقوه و سومین اولویت بازاریابان B2C انجام این مورد است. واضح است هنگامی که اولویت اصلی بازاریابان کسب و کارهای B2B تبدیل بازدید کنندگان از وب سایت به مشتریان بالقوه است و ۵۹% آن ها برای انجام این کار از سئو استفاده می کنند در سال ۲۰۱۳ افزایش صرف هزینه در سئو وب سایت دور از تصور نخواهد بود. در مورد کسب و کارهای B2C نیز به همین صورت است. اولویت سوم بازاریابان کسب و کارهای B2C تبدیل بازدید کنندگان به مشتریان بالقوه و سئو با ۴۹% مهمترین روش در انجام این کار محسوب می شود.

نکات بازاریابی

در صورتی که تصمیم دارید از بازاریابی اینترنتی در کسب و کار خود استفاده کنید حال چه کسب و کار شما به صورت B2C و چه به صورت B2B باشد توصیه می شود از سئو در فعالیت های بازاریابی خود استفاده کنید. در صورتی که آشنایی کافی با این مقوله ندارید می توانید از خدمات آموزشی وبلاگ ۷۰۱۰ در خصوص سئو استفاده نمایید.

منبع : وبلاگ تبلیغات و بازاریابی اینترنتی ۷۰۱۰

برگرفته از : مارکتینگ چارتز

  • تعداد مشاهده مطلب: 3,143

 

پست های مرتبط

از این مقاله لذت بردید؟ به اشتراکش بگذارید!

برچسب ها

دیدگاه ها بسته شده اند.