توجه: آیا می دانید مرورگر شما بسیار قدیمی است؟ برای استفاده کامل از امکانات این سایت، مرورگر خود را به روز کنید.

زمان های ارسال ایمیل بازگشت به سبد خرید

۲۶ فروردین ۱۳۹۲

در انجام تجارت الکترونیک گاهی ممکن است بنا به دلایلی خریدار آنلاین از تکمیل سبد خرید منصرف شود. ممکن است کمبود وقت ، نیاز به تصمیم گیری مجدد و … دلیل اصلی ترک سبد خرید توسط خریداران باشد. اما در فرایندهای تجارت الکترونیک باید ایمیلی به خریدار آنلاین ارسال شود که به گونه ای به عنوان ایمیل یادآوری محسوب می شود. در این مطلب به بررسی زمان های ارسال ایمیل های بازگشت به سبد خرید توسط فروشندگان آنلاین پرداخته می شود.

در بررسی ۱۰۰۰ فروشنده آنلاین ارسال کننده ایمیل های یادآوری ترک سبد خرید ، این نکته مشخص می شود که این فعالیت در بازاریابی ایمیلی در سال ۲۰۱۲ نسبت به سال ۲۰۱۱ در ساعات گذشته از ترک سبد خرید افزایش داشته است.

زمان بندی ارسال ایمیل بازگشت به سبد خرید

برای آن دسته از کاربرانی که با سبد خرید آشنایی کافی ندارند تصویر نمونه ای از آن در ادامه قابل مشاهده است.

نمونه ای از سبد خرید

بدین صورت پس از تایید برای پرداخت باید کاربر در وب سایت عضو شود و بدین ترتیب ایمیل کاربر گرفته می شود. سپس در صورتی که کاربر سبد خرید را ترک کرده باشد می توان ایمیلی به منظور یادآوری و ادامه فرایند خرید ارسال کرد.

آیا شما از بازاریابی ایمیلی در فعالیت های بازاریابی خود استفاده می کنید و آیا در وب سایت خود محصول یا خدمتی به فروش می رسانید؟

منبع : وبلاگ تبلیغات وبازاریابی اینترنتی ۷۰۱۰

برگرفته از : مارکتینگ چارتز

  • تعداد مشاهده مطلب: 1,434

 

پست های مرتبط

از این مقاله لذت بردید؟ به اشتراکش بگذارید!

برچسب ها

دیدگاه ها بسته شده اند.