توجه: آیا می دانید مرورگر شما بسیار قدیمی است؟ برای استفاده کامل از امکانات این سایت، مرورگر خود را به روز کنید.

دلایل استفاده از محتوای بصری در بازاریابی

۱ مهر ۱۳۹۱

امروزه بازاریابان از محتوای بصری در کمپین های بازاریابی خود به وفور استفاده می کنند و دلیل استفاده از آن نیز نتیجه مثبتی است که با استفاده از این نوع محتوا شامل بازدید کننده ، مشتری بالقوه و یا مشتری بالفعل بیشتر به دست آورده اند. در این مطلب به آمار استفاده از محتوای بصری در بازاریابی پرداخته می شود.

آمار استفاده از محتوای بصری در بازاریابی

۱) ۹۰ درصد اطلاعاتی که به ذهن منتقل می شوند بصری هستند و محتوای تصویری ۶۰ هزار برابر محتوای متنی سریع تر در ذهن پردازش می شود.

۲) ۴۰ درصد افراد با محتوای بصری نسبت به متن به تنهایی بهتر ارتباط برقرار می کند.

۳) ۴۶٫۱ درصد افراد اعلام کرده اند که نوع طراحی وب سایت را اولین معیار در تشخیص اعتبار یک شرکت می دانند.

۴) آن دسته از وب سایت هایی که از اینفوگرافیک ها استفاده می کنند به صورت میانگین ۱۲ درصد ترافیک بیشتری نسبت به وب سایت هایی که از آن ها استفاده نمی کنند دارند.

۵) مطالبی که در آن ها از ویدئوها استفاده می شود ۳ برابر مطالبی که دارای متن به تنهایی هستند لینک بازگشتی به وب سایت ایجاد می کنند.

۶) محتوای بصری مشارکت به همراه می آورد به طوری که اعلام شده است تنها یک ماه پس از معرفی فیس بوک تایم لاین برای برندها ، محتوای بصری شامل تصاویر و ویدئوها ۶۵ درصد افزایش در میزان مشارکت را داشته است.

۷) در فیس بوک تصاویر ، تعداد لایک ، نظرات و اشتراک گذاری بیشتری نسبت به متن ، ویدئو و لینک ها دارند.

۸) ۳۷ درصد دارندگان حساب کاربری در شبکه اجتماعی پینترست که شبکه اجتماعی مبتنی بر تصاویر است چندین بار در هفته ، ۲۸ درصد چندین بار در ماه ، ۱۵ درصد روزانه و ۱۰ درصد چندین بار در روز به حساب کاربری خود وارد می شوند.

۹) ۹۸ درصد افرادی که دارای حساب کاربری در شبکه اجتماعی پینترست هستند اعلام کرده اند که در فیس بوک و تویتر نیز حساب کاربری دارند.

۱۰) شبکه اجتماعی پینترست از مجموع شبکه های اجتماعی گوگل پلاس ، یوتیوب و لینکدین ترافیک ارجاعی بیشتری به وب سایت ایجاد می کند.

۱۱) شبکه اجتماعی پینترست منجر به خرید مستقیم می شود به طوری که ۲۱ درصد دارندگان حساب کاربری در پینترست اعلام کرده اند که پس از مشاهده تصویر در این شبکه اجتماعی به امر خرید  پرداخته اند.

۱۲) ۸۵ درصد کاربران اینترنت در آمریکا ویدئوها را به صورت آنلاین مشاهده می کنند. رده سنی ۲۵ تا ۳۴ سال ، بیشترین تعداد ویدئوهای آنلاین را مشاهده می نمایند و مردهای جوان ، ۴۰ درصد زمان بیشتری نسبت به زنان جوان در اینترنت برای مشاهده ویدئو وقت می گذارند.

۱۳) بیش از ۶۰ ساعت ویدئو در شبکه اجتماعی یوتیوب در هر دقیقه آپلود می شود.

۱۴) بیش از ۷۰۰ ویدئو در شبکه اجتماعی تویتر در هر دقیقه به اشتراک گذاشته می شوند.

۱۵) کاربران ۱۰۰ درصد زمان بیشتری بر روی صفحات با ویدئو صرف می کنند.

۱۶) مشاهده ویدئو بر روی دستگاه های همراه ۳۵ درصد از سال ۲۰۱۰ تا ۲۰۱۱ افزایش داشته است.

۱۷) ۲۵ میلیون کاربر تلفن های هوشمند ، ۴ ساعت ویدئو بر روی موبایل در ماه مشاهده می کنند. ۷۵ درصد کاربران تلفن های هوشمند ، ویدئوها را بر روی موبایل خود مشاهده می کنند این در حالی است که ۲۶ درصد آنان حداقل یکبار در روز از خدمات ویدئویی موبایل خود استفاده کرده اند.

۱۸) تعداد کاربران مشاهده کننده ویدئو بر روی موبایل تا سال ۲۰۱۴ به ۵۰۰ میلیون کاربر خواهند رسید که این تعداد ۱۶ میلیارد دلار درآمد را سبب می شوند.

۱۹) مشاهده کنندگان ویدئو ۸۵ درصد احتمال بیشتری برای خرید محصول پس از مشاهده ویدئو مربوط به آن را دارند.

منبع : وبلاگ تبلیغات و بازاریابی اینترنتی ۷۰۱۰

برگرفته از : هاب اسپات

  • تعداد مشاهده مطلب: 2,686

 

پست های مرتبط

از این مقاله لذت بردید؟ به اشتراکش بگذارید!

برچسب ها

دیدگاه ها بسته شده اند.