توجه: آیا می دانید مرورگر شما بسیار قدیمی است؟ برای استفاده کامل از امکانات این سایت، مرورگر خود را به روز کنید.

جستجو ، بهترین روش افزایش ترافیک سایت های تجارت الکترونیک

۹ اردیبهشت ۱۳۹۲

افزایش ترافیک وب سایت ، یکی از مراحل انجام بازاریابی اینترنتی است. وب سایت های تجارت الکرونیک نیز برای افزایش تعداد بازدید کنندگان از روش های مختلفی استفاده می کنند که طبق بررسی که صورت گرفته است جستجو در موتورهای جستجو ، بهترین روش برای افزایش ترافیک وب سایت های تجارت الکترونیک است. در این مطلب به بررسی روش های موثر در افزایش ترافیک وب سایت های تجارت الکترونیک پرداخته می شود.

در میان سه روش افزایش ترافیک وب سایت توسط موتورهای جستجو ، ایمیل و رسانه های اجتماعی بهترین روش برای انجام این کار در سایت های تجارت الکترونیک ، موتورهای جستجو بوده است.

سهم تعداد بازدیدها از سایت های تجارت الکترونیک

میانگین ارزش سفارش

نکته دیگر اشاره شده در این بررسی ، میانگین ارزش سفارش که به آن (AOV (Average Order Value می گویند است که در مورد بازدید کنندگانی که از موتورهای جستجو استفاده می کنند در رتبه اول ، دریافت کنندگان ایمیل در رتبه دوم و طرفداران در رسانه های اجتماعی در رده سوم قرار دارند.

نرخ تبدیل

نرخ تبدیل کاربران به مشتری در مقایسه این سه روش با هم اما کمی متفاوت است به طوری که ارسال ایمیل با ۴٫۷۱% در رتبه اول ، موتورهای جستجو با ۳٫۴۸% در رتبه دوم و استفاده از رسانه های اجتماعی با ۰٫۹۶% در رتبه سوم قرار دارند.

نکات بازاریابی

در صورتی که در وب سایت خود محصولات یا خدمات را به صورت اینترنتی به فروش می رسانید توصیه می شود که بر روی تکنیک بهینه سازی موتورهای جستجو (سئو) فعالیت خود را بیشتر کنید تا ترافیک وب سایت را افزایش داده و بازدید کنندگان بیشتری را به مشتری تبدیل کنید.

منبع : وبلاگ تبلیغات و بازاریابی اینترنتی ۷۰۱۰

برگرفته از : مارکتینگ چارتز

  • تعداد مشاهده مطلب: 4,125

 

پست های مرتبط

از این مقاله لذت بردید؟ به اشتراکش بگذارید!

برچسب ها

دیدگاه ها بسته شده اند.