توجه: آیا می دانید مرورگر شما بسیار قدیمی است؟ برای استفاده کامل از امکانات این سایت، مرورگر خود را به روز کنید.

تبلیغات اینترنتی ، رقیب اصلی تبلیغات تلویزیونی

۷ اسفند ۱۳۹۱

تبلیغات در اینترنت یک روش تبلیغاتی است که نسبت به دیگر روش های تبلیغاتی هزینه کمتری دارد و با افزایش تعداد کاربران اینترنت ، این رسانه به مرور زمان جایگزین رسانه های تبلیغاتی دیگر می شود. در این مطلب به بررسی سهم رسانه های مختلف در صرف هزینه تبلیغات جهانی بین سال های ۲۰۱۰ تا ۲۰۱۴ پرداخته می شود.

در مطالب گذشته میزان رشد صرف هزینه در تبلیغات جهانی بررسی شد و مشخص شد که تبلیغات اینترنتی با ۷٫۲% ، برترین روش تبلیغاتی از لحاظ میزان رشد در صرف هزینه است.

رشد صرف هزینه در تبلیغات جهانی

تبلیغات اینترنتی ، جایگزین تبلیغات چاپی

به مرور زمان تبلیغات چاپی که شامل تبلیغات در روزنامه ها و مجلات می شود جای خود را به تبلیغات اینترنتی می دهد. سهم تبلیغات در روزنامه ها در سال ۲۰۱۲ ، ۱۸٫۹% کل صرف هزینه های تبلیغاتی بوده است که در سال ۲۰۱۳ کاهش خواهد یافت و بالعکس تبلیغات اینترنتی از ۱۷٫۸% در سال ۲۰۱۲ به ۱۹٫۶% در سال ۲۰۱۳ افزایش خواهد یافت.

سهم صرف هزینه در تبلیغات جهانی

تبلیغات نمایشی اینترنتی برتر از تبلیغات در موتورهای جستجو

در میان تبلیغات اینترنتی ، تبلیغات نمایشی اینترنتی مانند تبلیغات بنر در رسانه های اجتماعی و تبلیغات ویدئویی نسبت به تبلیغات در موتورهای جستجو صرف هزینه بیشتری به خود اختصاص می دهند.

نکات بازاریابی

تبلیغات اینترنتی ، تبلیغات تلویزیونی ، تبلیغات چاپی و تبلیغات محیطی مانند بیلبورد و … دارای مخاطبان خاص خود هستند. در این میان تبلیغات اینترنتی دارای کمترین هزینه نسبت به دیگر روش ها است و از مخاطبان زیادی هم برخوردار است. به عنوان مثال تبلیغات بنر در سایت ۷۰۱۰  می تواند یک گزینه مناسب برای انجام تبلیغات اینترنتی باشد.

  • تعداد مشاهده مطلب: 3,716

 

پست های مرتبط

از این مقاله لذت بردید؟ به اشتراکش بگذارید!

برچسب ها

دیدگاه ها بسته شده اند.