توجه: آیا می دانید مرورگر شما بسیار قدیمی است؟ برای استفاده کامل از امکانات این سایت، مرورگر خود را به روز کنید.

تاثیر ورود به ناحیه کاربری در نتایج موتورهای جستجو

۱۵ آذر ۱۳۹۱

شاید برای شما نیز اتفاق افتاده است که نتایج جستجوها را قبل و بعد از ورود به ناحیه کاربری در موتورهای جستجو متفاوت دیده اید. دلیل اصلی این قضیه تاثیر فعالیت در شبکه های اجتماعی در نتایج جستجو است. در این مطلب به تاثیر ورود کاربران به شبکه های اجتماعی در هنگام جستجو در دو موتور جستجوگر گوگل و بینگ پرداخته می شود.

قبل از پرداختن به تاثیر فعالیت در شبکه های اجتماعی در نتایج موتورهای جستجو به دو تصویر زیر توجه کنید.

ابتدا کلید واژه تبلیغات و بازاریابی اینترنتی قبل از ورود به ناحیه کاربری مورد جستجو قرار گرفت و پس از ورود به ناحیه کاربری نیز همین کلید واژه جستجو شد.

قبل از ورود به ناحیه کاربری:

جستجوی کلید واژه قبل از ورود به ناحیه کاربری

پس از ورود به ناحیه کاربری:

جستجوی کلید واژه پس از ورود به ناحیه کاربری

در هنگام ورود به ناحیه کاربری شبکه اجتماعی گوگل پلاس و جستجو در گوگل و ورود به ناحیه کاربری فیس بوک و جستجو در بینگ نتایج با توجه به فعالیت در شبکه های اجتماعی ، متفاوت خواهند بود.

ورود به ناحیه کاربری گوگل و بینگ

بر اساس نظرسنجی که صورت گرفته است ۶۱% از کاربران گوگل در هنگام جستجو در گوگل به ناحیه کاربری خود وارد شده اند که این رقم برای موتور جستجوگر بینگ ۲۲% است.

وضعیت ورود به ناحیه کاربری شبکه های اجتماعی در هنگام جستجو

اما هدف از ایجاد این مطلب و انتشار آن این است که به کاربرانی که تمایلی ندارند نتایج حاصل از جستجو در موتورهای جستجو بر اساس فعالیت های آن ها در شبکه های اجتماعی تعیین گردند توصیه می شود در هنگام جستجو در گوگل و بینگ از ناحیه کاربری خود و ناحیه کاربری در شبکه های اجتماعی گوگل پلاس و فیس بوک خارج شوند. آیا شما در هنگام جستجو در موتورهای جستجو به ناحیه کاربری خود در این وب سایت ها و یا شبکه های اجتماعی وارد می شوید؟

منبع : وبلاگ تبلیغات و بازاریابی اینترنتی ۷۰۱۰

برگرفته از : searchengineland.com

  • تعداد مشاهده مطلب: 3,030

 

پست های مرتبط

از این مقاله لذت بردید؟ به اشتراکش بگذارید!

برچسب ها

دیدگاه ها بسته شده اند.