توجه: آیا می دانید مرورگر شما بسیار قدیمی است؟ برای استفاده کامل از امکانات این سایت، مرورگر خود را به روز کنید.

تاثیر وبلاگ نویسی در کسب و کار ۵۰۰ شرکت ثروتمند دنیا

۱۹ مهر ۱۳۹۱

وبلاگ نویسی در خصوص کسب و کار چند سالی است که مورد توجه شرکت ها قرار گرفته است. در این مطلب میزان استفاده ۵۰۰ شرکت ثروتمند دنیا از وبلاگ نویسی مورد بررسی قرار می گیرد.

وبلاگ نویسی در ۵۰۰ شرکت ثروتمند دنیا

بر اساس یافته های دانشگاه ماساچوست در آمریکا ، ۲۸% از ۵۰۰ شرکت ثروتمند دنیا (۱۳۹ شرکت) در سال ۲۰۱۲ به وبلاگ نویسی در خصوص کسب و کار می پردازند که این رقم ۵% افزایش نسبت به سال های ۲۰۱۰ و ۲۰۱۱ را نشان می دهد.

درصد وبلاگ نویسی در خصوص کسب و کار در 500 شرکت ثروتمند دنیا

۹۲% از شرکت هایی که از وبلاگ نویسی در خصوص کسب و کار در سال ۲۰۱۲ استفاده می کنند ، استفاده از آن را در کسب و کار خود موفقیت آمیز اعلام نموده اند که این رقم در سال ۲۰۱۰ ، ۸۶% بوده است.

استفاده از شبکه اجتماعی تویتر در ۵۰۰ شرکت ثروتمند دنیا

در ماه آگوست سال ۲۰۱۲ شبکه اجتماعی تویتر پر کاربرد ترین شبکه اجتماعی توسط ۵۰۰ شرکت ثروتمند دنیا بوده است به طوری که در این ماه ۳۶۵ شرکت از ۵۰۰ شرکت (۷۵%) دارای صفحه تجاری در تویتر بوده اند.

در ماه جولای سال ۲۰۱۲ در میان شبکه های اجتماعی ، تویتر پرکاربردترین شبکه اجتماعی در میان ۱۰۰ شرکت ثروتمند دنیا با ۸۷ شرکت ، یوتیوب رتبه دوم با ۷۹ شرکت ، فیس بوک با ۷۴ شرکت ، گوگل پلاس با ۴۸ شرکت و پینترست با ۲۵ شرکت بوده است.

استفاده از شبکه اجتماعی فیس بوک در ۵۰۰ شرکت ثروتمند دنیا

در ماه آگوست سال ۲۰۱۲ ، ۶۶% از ۵۰۰ شرکت ثروتمند دنیا دارای صفحه تجاری در فیس بوک بوده اند که این رقم ۸% افزایش نسبت به سال ۲۰۱۱ را نشان می دهد.

منبع : وبلاگ تبلیغات و بازاریابی اینترنتی ۷۰۱۰

برگرفته از : مارکتینگ چارتز

  • تعداد مشاهده مطلب: 3,632

 

پست های مرتبط

از این مقاله لذت بردید؟ به اشتراکش بگذارید!

برچسب ها

دیدگاه ها بسته شده اند.