توجه: آیا می دانید مرورگر شما بسیار قدیمی است؟ برای استفاده کامل از امکانات این سایت، مرورگر خود را به روز کنید.

تاثیر تبلیغات ویدئویی در بازدید از صفحات اجتماعی

۲۷ آذر ۱۳۹۱

میزان صرف هزینه در تبلیغات ویدئویی آنلاین به سرعت در حال رشد است و بازاریابان بیشتر از ویدئوها برای فعالیت های برندینگ و ارسال بینندگان به صفحات در رسانه های مختلف مانند وب سایت ها ، شبکه های اجتماعی و … استفاده می کنند. در این مطلب به بررسی آمار و اعداد استفاده از تبلیغات ویدئویی آنلاین و میزان مشارکت بینندگان پرداخته می شود.

بر اساس یافته ها ، بینندگان ویدئوهای تبلیغاتی از ۵۰۰ برند ثروتمند در کشور آمریکا پس از مشاهده این نوع از تبلیغات تمایل به بازدید از صفحه فیس بوک برند مورد نظر دارند.

فعالیت های کاربران اینترنتی در آمریکا پس از مشاهده ویدئوهای تبلیغاتی آنلاین

به عنوان مثال در صفحه ویدئوهای ۷۰۱۰ در یوتیوب پس از مشاهده هر ویدئو بینندگان به بازدید از وب سایت ۷۰۱۰ و صفحه فیس بوک ۷۰۱۰ ترغیب می شوند.

ویدئو تبلیغاتی 7010 در یوتیوب

مشارکت بینندگان ویدئو در انجام فعالیت ها به مدت زمان ویدئو نیز بستگی دارد به طوری که بیشترین میزان مشارکت بینندگان ویدئوهای تبلیغاتی مربوط به ویدئوهای با مدت زمان ۳۰ تا ۶۰ ثانیه است.

نرخ مشارکت بینندگان آمریکایی پس از مشاهده تبلیغات ویدئویی آنلاین

نکات بازاریابی

در صورت تمایل به انجام تبلیغات ویدئویی سعی کنید که مدت زمان ویدئوهای تبلیغاتی که ایجاد می کنید بین ۳۰ تا ۶۰ ثانیه باشد تا ویدئوها کامل دیده شوند و نرخ مشارکت کاربران افزایش یابد و همچنین در محتوای ویدئو و توضیحات صفحه ، لینکی از وب سایت و صفحات اجتماعی خود به خصوص فیس بوک قرار دهید تا حق انتخاب به کاربران برای بازدید از وب سایت اصلی و یا صفحات اجتماعی داده شود.

منبع : وبلاگ تبلیغات و بازاریابی اینترنتی ۷۰۱۰

برگرفته از : ایمارکتر

  • تعداد مشاهده مطلب: 5,249

 

پست های مرتبط

از این مقاله لذت بردید؟ به اشتراکش بگذارید!

برچسب ها

۲ دیدگاه

    • بتن

    • آذر ۲۷, ۱۳۹۱

    یسیار عالی البته این در امریکا بوده برندهای ایرانی که فیسبوک ندارند البته درست حسابی

    • admin

    • آذر ۲۸, ۱۳۹۱

    ممنون از نظرتون. بعضی از برندها در ایران از فیس بوک استفاده می کنند و بعضا موفق هم هستند. هدف اصلی از مطلب در قسمت نکات بازاریابی ذکر شده است.