توجه: آیا می دانید مرورگر شما بسیار قدیمی است؟ برای استفاده کامل از امکانات این سایت، مرورگر خود را به روز کنید.

بودجه شرکت ها در فعالیت های بازاریابی در سال ۲۰۱۲

۲ بهمن ۱۳۹۱

با پایان سال ۲۰۱۲ و ورود به سال ۲۰۱۳ بسیاری از شرکت های غربی استراتژی های بازاریابی جدیدی برای خود تدوین می کنند که میزان بودجه در نظر گرفته شده برای فعالیت های بازاریابی در سال ۲۰۱۳ یکی از این تصمیمات است. در این مطلب به بررسی میزان بودجه شرکت ها در فعالیت های بازاریابی در سال ۲۰۱۲ پرداخته می شود.

با بررسی میزان رشد بودجه سرمایه گذاری شده در سال ۲۰۱۲ نسبت به سال ۲۰۱۱ می توان تا حدودی از تصمیمات مربوط به تخصیص بودجه در سال ۲۰۱۳ شرکت های غربی مطلع شد. این نظر سنجی که از مدیران بازاریابی ارشد در شرکت های سراسر جهان صورت گرفته است میزان ۵۴% رشد صرف بودجه در فعالیت های بازاریابی در سال ۲۰۱۲ نسبت به سال ۲۰۱۱ را نشان می دهد.

تغییرات بودجه بازاریابی سال 2012 نسبت به سال 2011

۳۰% از ۵۵۰ بازاریاب ارشد شرکت های سراسر دنیا که در این نظرسنجی شرکت کرده اند در شرکت هایی کار می کنند که در سال بیش از ۱ میلیارد دلار و ۱۱% بین ۵۰۰ میلیون تا ۱ میلیارد دلار فروش محصولات و خدمات دارند و این موضوع اهمیت فعالیت های بازاریابی برای فروش محصولات و خدمات را نشان می دهد. بازاریابی اینترنتی نیز یکی از روش های بازاریابی است که در طی چند ساله اخیر استفاده زیادی از آن می شود. برای انجام این نوع از بازاریابی باید در ابتدا وب سایتی تهیه شود و ترافیک این وب سایت از طریق روش های گوناگون افزایش یابد و در نهایت باید سعی شود تا بازدید کنندگان از وب سایت را به مشتریان بالقوه و بالفعل تبدیل نمود. در فرایند افزایش ترافیک وب سایت و معرفی محصولات و خدمات می توانید از خدمات تبلیغات اینترنتی سایت ۷۰۱۰ استفاده نمایید.

منبع : وبلاگ تبلیغات و بازاریابی اینترنتی ۷۰۱۰

برگرفته از : مارکتینگ چارتز

  • تعداد مشاهده مطلب: 3,013

 

پست های مرتبط

از این مقاله لذت بردید؟ به اشتراکش بگذارید!

برچسب ها

دیدگاه ها بسته شده اند.