توجه: آیا می دانید مرورگر شما بسیار قدیمی است؟ برای استفاده کامل از امکانات این سایت، مرورگر خود را به روز کنید.

نقش نظرات آنلاین در تحقیق برای خرید وسایل نقلیه

۱۳ شهریور ۱۳۹۱

امروزه نقش نظرات آنلاین در خرید محصولات و خدمات بسیار حائز اهمیت است به طوری که اعلام شده است تقریبا از هر ۱۰ خریدار وسایل نقلیه در آمریکا ، ۷ نفر از آنان نظرات آنلاین را مطالعه و در تصمیم گیری خود از آن ها استفاده کرده اند. در این مطلب به نقش نظرات آنلاین در فرایند تحقیق برای خرید خودرو پرداخته می شود.

خریداران وسایل نقلیه در آمریکا مانند بقیه بخش های تجارت الکترونیک قبل از اقدام به خرید ، به وب سایت های حاوی نظرات آنلاین مراجعه می کنند. بر اساس نتایج نظرسنجی انجام شده در آوریل ۲۰۱۲ در میان خریداران وسایل نقلیه در آمریکا که در ۶ ماهه گذشته اقدام به خرید خودرو کرده اند ، وب سایت هایی که حاوی نظرات آنلاین در خصوص وسایل نقلیه هستند به صورت گسترده توسط خریداران در مرحله تحقیق در فرایند خرید مورد استفاده قرار گرفته اند. در حقیقت ، ۶۹ درصد خریداران اعلام کرده اند که وب سایت های حاوی نظرات آنلاین در خرید خودرو بر آن ها تاثیر گذاشته اند.

نیمی از شرکت کنندگان در این نظرسنجی بیان نموده اند که نظرات آنلاین در تایید انتخاب و تصمیم نهایی در خرید خودرو تاثیر گذاشته اند و تنها یک چهارم افراد بیان کرده اند که این گونه نظرات هیچ تاثیری در تصمیم گیری آن ها ایفا ننموده است. حدود ۱۴ درصد نیز بیان نموده اند که نظرات آنلاین تنها ملاک تصمیم گیری آن ها در خرید خودرو بوده است و ۵ درصد پس از مطالعه نظرات ضعیف در خصوص یک خودرو تصمیم به انتخاب فروشنده ی دیگری نموده اند.

نقش نظرات آنلاین در فرایند خرید خودرو

منبع : وبلاگ تبلیغات و بازاریابی اینترنتی۷۰۱۰

برگرفته از : http://www.emarketer.com

  • تعداد مشاهده مطلب: 1,869

 

پست های مرتبط

از این مقاله لذت بردید؟ به اشتراکش بگذارید!

برچسب ها

دیدگاه ها بسته شده اند.