توجه: آیا می دانید مرورگر شما بسیار قدیمی است؟ برای استفاده کامل از امکانات این سایت، مرورگر خود را به روز کنید.

استفاده شرکت های آمریکایی از رسانه های اجتماعی برای استخدام

۳ آبان ۱۳۹۱

امروزه استفاده از رسانه های اجتماعی کاربردهای فراوانی پیدا کرده اند. یکی از این کاربردها استخدام نیروهای خلاق و با استعداد است. طبق بررسی های صورت گرفته ، ۹۲% شرکت های آمریکایی از رسانه های اجتماعی برای استخدام نیروهای خلاق استفاده می نمایند.

در ادامه به اینفوگرافیکی اشاره می گردد که تاثیر رسانه های اجتماعی در استخدام نیروهای کاری را نشان می دهد. بر اساس  یافته ها ، ۷ کارفرما از هر ۱۰ کارفرما در آمریکا به صورت موفقیت آمیز یک نیروی کاری را از طریق رسانه های اجتماعی یافته و استخدام نموده اند.

در میان شبکه های اجتماعی برتر برای استخدام ، لینکدین که شبکه اجتماعی مبتنی بر کسب و کار است در رتبه اول و فیس بوک ، تویتر ، یوتیوب و گوگل پلاس در رتبه های بعدی قرار گرفته اند.

تاثیر رسانه های اجتماعی در استخدام نیروهای کاری

منبع : وبلاگ تبلیغات و بازاریابی اینترنتی ۷۰۱۰

برگرفته از : socialtimes.com

  • تعداد مشاهده مطلب: 2,345

 

پست های مرتبط

از این مقاله لذت بردید؟ به اشتراکش بگذارید!

برچسب ها

۲ دیدگاه