توجه: آیا می دانید مرورگر شما بسیار قدیمی است؟ برای استفاده کامل از امکانات این سایت، مرورگر خود را به روز کنید.

استفاده از فیس بوک در سیستم ارتباط با مشتری

۲۱ فروردین ۱۳۹۲

استفاده از رسانه های اجتماعی امروزه کاربردهای زیادی در فعالیت های بازاریابی دارد و یکی از این کاربردها استفاده از این رسانه ها در سیستم های ارتباط با مشتری است. در این میان میزان و زمان پاسخگویی به تماس های گرفته شده از طریق رسانه های اجتماعی بسیار حائز اهمیت هستند. در این مطلب به بررسی میزان و زمان پاسخگویی برندها به درخواست های کاربران در شبکه اجتماعی فیس بوک پرداخته می شود.

فیس بوک ، شبکه اجتماعی با بیش از ۱ میلیارد کاربر در سراسر جهان است که می تواند رسانه خوبی برای ارتباط با مشتریان باشد. بر اساس بررسی هایی که صورت گرفته است در سه ماهه چهارم سال ۲۰۱۲ به ۵۵% سوالاتی که در فیس بوک از برندها پرسیده شده است پاسخ داده شده که ۷% نسبت به سه ماهه سوم سال و ۲۵% نسبت به سه ماهه اول سال ۲۰۱۲ افزایش از خود نشان می دهد.

مدت زمانی که برندها به سوالات پرسیده شده در فیس بوک پاسخ می دهند نیز بهبود محسوسی داشته است به صورتی که به طور میانگین مدت زمان پاسخگویی به سوالات در فیس بوک ۱۳٫۷ ساعت در سه ماهه پایانی سال ۲۰۱۲ بوده است.

زمان پاسخگویی برندها به سوالات کاربران در فیس بوک

دو نمونه داخلی و خارجی از ارسال سوال و پیام در فیس بوک برای پاسخ دهی مطابق با تصاویر زیر هستند.

نمونه خارجی

نمونه خارجی پاسخ دهی برندها به کاربران در فیس بوک

نمونه داخلی

نمونه داخلی پاسخ دهی برندها به کاربران در فیس بوک

آیا شما از شبکه اجتماعی فیس بوک برای فعالیت های بازاریابی خود استفاده می کنید و آیا به سوالات پرسیده شده در فیس بوک پاسخ می دهید؟

منبع : وبلاگ تبلیغات و بازاریابی اینترنتی ۷۰۱۰

برگرفته از : مارکتینگ چارتز

  • تعداد مشاهده مطلب: 3,948

 

پست های مرتبط

از این مقاله لذت بردید؟ به اشتراکش بگذارید!

برچسب ها

دیدگاه ها بسته شده اند.