توجه: آیا می دانید مرورگر شما بسیار قدیمی است؟ برای استفاده کامل از امکانات این سایت، مرورگر خود را به روز کنید.

استفاده از تلفن های هوشمند در هنگام خرید حضوری از فروشگاه

۴ اردیبهشت ۱۳۹۲

امروزه در کشورهای توسعه یافته علاوه بر اینکه فروش های اینترنتی رونق بسیاری یافته است افرادی نیز که به صورت حضوری از فروشگاه ها خرید می کنند از تلفن های هوشمند خود در هنگام خرید استفاده می نمایند. در این مطلب به بررسی نحوه و میزان استفاده از تلفن های هوشمند در هنگام خرید حضوری از فروشگاه ها پرداخته می شود.

شرایط خرید حضوری از فروشگاه ها در کشورهای توسعه یافته با کشور ما ایران تفاوت های زیادی دارد. خریداران به صورت حضوری به فروشگاه ها وارد می شوند و از کالاها بازدید می نمایند. ظاهر و قیمت محصول را می بینند و برای تصمیم گیری در مورد خرید از تلفن هوشمند خود استفاده می کنند. بر اساس بررسی هایی که صورت گرفته است ۴۶% خریداران با دوستان یا آشنایان خود تماس می گیرند و در مورد محصول مورد نظر تحقیق می کنند ، ۲۸% از طریق تلفن هوشمند خود نظرات آنلاین را می خوانند و ۲۷% قیمت این محصول را در فروشگاه های دیگر مشاهده می کنند.

استفاده از تلفن های هوشمند در هنگام خرید حضوری از فروشگاه ها

نکات بازاریابی

شاید راه اندازی فروشگاه اینترنتی برای کسب و کاری که فروشگاه فیزیکی نیز دارد در کشور ما به کندی رایج شود اما در صورتی که سیستم مناسبی آماده شود می تواند ارتباط مناسبی میان فروش اینترنتی و حضوری برقرار نماید.

 سایت ۷۰۱۰ روزنامه خراسان نیز برای اینکه بتواند به نحوی تاثیری در خصوص ساده سازی فرایندهای سفارش آگهی در نیازمندی های روزنامه خراسان داشته باشد انجام فرایند سفارش آگهی در نیازمندی های روزنامه خراسان را که هم از طریق مراجعه حضوری و هم تلفنی صورت می گیرد از طریق اینترنت انجام می دهد.

منبع : وبلاگ تبلیغات و بازاریابی اینترنتی ۷۰۱۰

برگرفته از : مارکتینگ چارتز

  • تعداد مشاهده مطلب: 1,615

 

پست های مرتبط

از این مقاله لذت بردید؟ به اشتراکش بگذارید!

برچسب ها

دیدگاه ها بسته شده اند.